search
menu

هتل Era Cruises Halong

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Era Cruises Halong
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ارا کروز هالونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Era Cruises Halong


هتل ارا کروز هالونگ، یک هتل ۵ ستاره لوکس در خلیج ها لونگ، کشور ویتنام است که روی آب قرار دارد و اصلا شبیه هتل هایی که تاکنون رفته اید، نیست. این هتل در واقع یک کشتی بزرگ است که امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و واحدهای اقامتی با ویژگی های گوناگون دارد و کارکنان آن تلاش می کنند تا مهمانان در این هتل کروز اقامتی شیرین و به یاد ماندنی تجربه کنند. از مزایای اقامت در هتل کروز Era Cruises Halong این است که مهمانان در حین اقامت، به گشت و کروز در رودخانه و دریا نیز می پردازند و از چشم اندازهای جاهای دیدنی هالونگ لذت می برند. مطمئنا، اقامت در این هتل تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد برای هر گردشگری خواهد بود.

امکانات کلی هتل


امکاناتی که در این هتل برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند، لوکس و درجه یک هستند، به گونه ای که درجه ۵ ستاره ای بابت این امکانات به این هتل کروز اعطاء گردیده است. این کشتی مانند ساختمان هتلی است که روی آب حرکت می کند و تمام امکاناتی که در یک هتل نرمال ۵ ستاره وجود دارند، در این هتل کروز نیز مهیا گشته اند. به طوری که مهمانان گاه فراموش می کنند که در یک هتل کروز حضور دارند، نه یک هتل معمولی. تعداد گردشگرانی که بلیط هواپیما ویتنام را برای اقامت در این هتل خریداری می کنند، کم نیست. بهتر است مهمانانی که شرایط و موقعیت سفر به ویتنام را دارند، هرگز فرصت اقامت در این هتل را از دست ندهند. امکاناتی که در محوطه فضای باز هتل کروز در نظر گرفته شده اند شامل تراس آفتاب، تجهیزات باربکیو و مبلمان مخصوص فضای باز هستند. مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری در این مکان ها زمان می گذرانند. یک پارکینگ عمومی برای مهمانان در نظر گرفته شده که مشمول هزینه است و در محل دفتر مرکزی هتل قرار دارد. در طبقه همکف کشتی که در واقع لابی به حساب می آید، برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، مبلمان، میز، تلویزیون و دستگاه واکس کفش فراهم شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در این محل واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازها و سوال های آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی چون تهیه بلیط، گشت و بازدید از جاذبه ها، خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپ، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، شاتل فرودگاهی، روم سرویس، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، کرایه خودرو و کرایه دوچرخه به پذیرش هتل کروز مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار خوش برخورد، صمیمی و مهربان هستند و سعی می کنند مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی کنند. همچنین، تسلط کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ویتنامی برقراری ارتباط با مهمانان خارجی را برای آن ها آسان کرده است.
مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به خلیج ها لونگ سفر کنند، بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل توجه داشته باشند که در این هتل کروز پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


از آن جایی که هتل به روی آب مستقر است و حرکت می کند، به خودی خود یک تفریح به حساب می آید و مهمانان در حین اقامت در دریا گشت می زنند و از چشم اندازها و مناظر جذاب اطرافشان لذت می برند. همچنین، مهمانان می توانند در ایستگاه مخصوص که کشتی توقف می کند به انجام ورزش های آبی مانند غواصی و یا ماهیگیری بپردازند. برخی امکانات تفریحی دیگر هم برای مهمانان در نظر گرفته شده اند که شامل موسیقی/ نمایش زنده، کلاس های آشپزی، تور یا کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی، شام های موضوعی شبانه، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، شب های فیلم و ... هستند. مهمانان با اقامت در این هتل و استفاده از امکانات تفریحی آن از ثانیه به ثانیه لحظاتشان لذت می برند. علاوه بر این، برای مهمانان یک مرکز اسپا و ماساژ در نظر گرفته شده تا بتوانند خستگی ها و استرس ها را از بدنشان دفع کرده و آرامش واقعی را احساس کنند.
خدماتی که در این مرکز ارائه می شوند شامل انواع ماساژ مانند ماساژ فول بادی، ماساژ دست، سر، پا، گردن و پشت و جکوزی و وان آب گرم هستند. برای مهمانانی هم که در همه حال حتی در سفر و در وسط دریا از انجام تمرینات ورزشی غافل نمی شوند و به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، یک سالن بدنسازی مجهز طراحی شده تا بتوانند به طور روزانه ورزش هایشان را به صورت حرفه ای انجام دهند.
امکانات تفریحی این هتل کروز بسیار هیجان انگیز هستند و احتمالا یکی از محبوب ترین آن ها هم گرفتن حمام آفتاب در وسط دریا است. برای این منظور هم تخت های مخصوص آفتاب و حوله در نظر گرفته شده اند تا مهمانان بتوانند از حمام آفتاب دلپذیرشان لذت ببرند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران بزرگ و زیبا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه را برای مهمانان آماده و سرو می کند. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه ای ارائه می گردد و شامل خوراکی های قاره ای است. وعده های ناهار و شام نیز شامل غذاهای بین المللی و ویتنامی هستند و به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرند. کیفیت و لذت غذاهای این رستوران واقعا عالی است. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده که در صورت تقاضا ارائه می گردد.

اتاق های هتل


مهمانان قادر هستند در این هتل کروز مانند هتل های معمولی اتاقی را که مد نظرشان هست را انتخاب و رزرو کنند. در این هتل انواع اتاق ها با امکانات گوناگون وجود دارند و شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، سوئیت تراس دار، سوئیت کینگ تراس و سوئیت های مخصوص ارا کروز هالونگ هستند. در همه این اتاق ها امکانات رفاهی مناسب فراهم گشته و به شکل شیک و مدرن طراحی شده اند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها لوکس، گیرا و هماهنگ است و حس آرامش و زیبایی القا می کنند. اتاق ها معمولا دارای فضایی مانند تراس هستند و در آن ها مبلمان و میز مخصوص فضای باز و اسباب دیگر تعبیه شده اند. منظره اتاق ها را دریای آبی رنگ و مناظر سرسبز اطراف تشکیل می دهد. استعمال دخانیات در همه اتاق ها اکیدا ممنوع است. دیوارهای اتاق ها عایق صدا بوده و هیچ صدایی از بیرون و درون به گوش نمی رسد. زمان تحویل اتاق ها و زمان تخلیه اتاق ها در هتل کروز ارا از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در همه اتاق های هتل امکانات رفاهی لوکس، شیک و مدرن رفاهی فراهم گشته اند و مهمانان اقامت بسیار رضایت بخش و به یاد ماندنی در آن ها تجربه می کنند. در همه اتاق ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تخت خواب، کمد، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و حوله وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار عالی و اطمینان بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد.

فاصله هتل ارا کروز هالونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی کت بای: ۱۶.۶ کیلومتر
فاصله تا غار بیمارستان: ۲۰.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی کت بای: ۲۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بندر بِن بِئو: ۲۶.۷ کیلومتر
فاصله تا غار دائو گو: ۳۴.۸ کیلومتر
فاصله تا غار توآن چائو: ۳۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است