search
menu

هتل Lotus Grand Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lotus Grand Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل لوتوس گرند دبی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل لوتوس گرند دبی
امکانات رستوران هتل لوتوس گرند دبی
امکانات رفاهی هتل لوتوس گرند دبی
خدمات و امکانات مشهور هتل لوتوس گرند دبی
دلایل انتخاب هتل لوتوس گرند دبی
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل لوتوس گرند دبی

درباره هتل Lotus Grand Hotel Dubai


هتل لوتوس گرند دوبی، هتلی ۴ ستاره و زیبا در دبی در کشور امارات است. هتل لوتوس گرند دبی به دلیل موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی برای افراد علاقمند به خرید با مارک های محبوب است. این هتل یکی از پر فروش ترین هتل های دبی در دیره است. به دلیل امکانات مدرن و دسترسی راحتی که به جاهای دیدنی و مراکز خرید دبی دارد گزینه مناسبی برای کسانی که قصد رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل لوتوس گرند دبی


هتل لوتوس گرند دبی( Lotus Grand Hotel) امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی نیز از امکانات هتل لوتوس گرند دبی محسوب می شود. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل لوتوس گرند دبی


هتل Lotus Grand دبی ۹۸ اتاق و سوئیت زیبا با کلاس های متفاوت دارد. تمام اتاق های هتل مجهز به دیوار های ضد صدا، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی به روزنامه، اینترنت سیمی و وای فای رایگان، حمام اختصاصی دارای دوش و وان، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر شامپو، صابون و... است. همچنین امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، اتو و میز اتو، قهوه/چای ساز برای تهیه نوشیدنی گرم، مینی بار، ملافه های ضد آلرژی و گاو صندوق در اتاق ها در دسترس است. در هتل گرند لوتوس دبی خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. در این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد. در صورت نیاز به تخت اضافه نیز می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

امکانات رستوران هتل لوتوس گرند دبی


هتل لوتوس گرند دبی دارای ۲ رستوران ۲۴ ساعته است که آماده پذیرایی از مهمانان است. رستوران Onsite venue فقط وعده ناهار آماده پذیرایی از مهمانان است. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس هستند. هم چنین هتل لوتوس گرند دبی دارای غذای کودک با هزینه اضافی است.

امکانات رفاهی هتل لوتوس گرند دبی


مرکز تناسب اندام هتل Lotus Grand Hotel Dubai اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. سالن آرایش، یک استخر روباز و یک استخر در پشت بام، سونا و جکوزی نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده نموده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. این هتل دارای اتاق کنفرانس نیز است. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل لوتوس گرند دبی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل لوتوس گرند دبی


هتل لوتوس گرند دبی شامل خدماتی مانند: اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، شاتل فرودگاهی و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند اتاق های ماساژ، خدمات ویژه معلولان، کلوپ شبانه، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی، فیلیپینی، هندی و اردو تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

دلایل انتخاب هتل لوتوس گرند دبی


قیمت مناسب
تمیزی هتل
به زبان فارسی و انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل لوتوس گرند دبی


فاصله هتل لوتوس گرند دبی تا مجتمع تجاری الغریر: ۵۰۰ متر
فاصله هتل لوتوس گرند دبی تا برج ساعت دیره: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل لوتوس گرند دبی تا بازار مرشد دبی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل لوتوس گرند دبی تا دلفیناریوم دبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل لوتوس گرند دبی تا فرودگاه بین المللی دبی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل لوتوس گرند دبی تا موزه دبی: ۵.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است