search
menu

هتل Mora Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mora Hotel Trabzon
امکانات و خدمات عمومی هتل مورا ترابزون
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مورا ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mora Hotel Trabzon


از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی و در عین حال مجلل در شهر زیبای ساحلی ترابزون در ترکیه، هتل مورا است. هتل مورا ترابزون در کنار دریا قرار دارد و تنها ۸ کیلومتر با مرکز شهر ترابزون فاصله دارد. از هتل مورا تا جاذبه‌های گردشگری معروف ترابزون فاصله کمی وجود دارد و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به گردش و بازدید از جاهای دیدنی بروید و خوش بگذرانید. هتل Mora Hotel ترابزون تا فرودگاه ترابزون تنها ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد؛ پس با خیالی راحت بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل مورا، حتما از دریاچه اوزون گل ترابزون بازدید کنید؛ زیرا از جذاب‌ترین و زیباترین جاذبه‌های شهر ترابزون است و می‌توانید اوقاتی مفرح را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مورا ترابزون


هتل مورا ترابزون امکانات و تجهیزاتی را فراهم آورده‌است تا اقامتی آسوده و فراموش‌نشدنی برای مسافران مهیا باشد. در هتل Mora Hotel از لابی، رستوران، کافی شاپ در محوطه باز،‌ پارکینگ رایگان، آسانسور، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات و کنفرانس، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است، استخر روباز فصلی، ماساژ و سونا استفاده کنید و از اقامت خود لذت ببرید. هتل مورا خدماتی عالی ارائه می‌کند که شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، خدمات نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، خدمات شاتل، فروش تور و تبدیل ارز هستند. خدمات نظافتی هتل مورا، نظافت روزانه، اتو و خشکشویی هستند. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌باشید می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل مورا ترابزون استفاده کنید تا رفت ‌و آمدی آسان داشته باشید. قابل ذکر است که هتل مورا برای افرادی که تمایل دارند خود در شهر رانندگی کنند، امکان اجاره خودرو را فراهم کرده‌است. کارکنان مجرب هتل مورا ترابزون قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، روسی، آذربایجانی، اوکراینی و عربی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


تعداد ۴۶ اتاق و سوئیت در هتل مورا ترابزون قرار دارد که با طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و زیبا برای اقامت راحت و با آسودگی خیال تعبیه شده‌اند. اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با یک تخت سینگل و یک تخت دابل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل از جمله اتاق‌های هتل Mora Hotel Trabzon هستند. سوئیت‌هایی مجلل برای اقامت دو نفره با تخت دابل هم در هتل مورا قرار دارند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و تجهیزات خوب و کاربردی در اتاق‌های هتل مورا ترابزون قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی خوش و آسوده داشته باشند. امکانات داخل اتاق‌های هتل Mora Hotel ترابزون که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و میز و صندلی هستند که نمایی از دریای نیلگون قابل مشاهده است. باید توجه کنید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مورا امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل Mora Hotel Trabzon انواع امکانات تفریحی را برای مسافران فراهم کرده‌است تا سفر و اقامتی خاطره‌انگیز و دلپذیر را تجربه کنند. در استخر روباز هتل مورا می‌توانید شنا کنید، کنار آن بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید و یا در کافی شاپ کنار استخر خوراکی‌هایی خوشمزه را میل کنید. حتما به بخش ماساژ و سونای هتل مورا ترابزون هم سری بزنید. هتل مورا ساحلی اختصاصی هم دارد که برای تماشای دریای آبی و تفریح در ساحلی دلنشین بسیار ایده‌آل است. همچنین می‌توانید به ماهی‌گیری رفته و یا در هتل مورا در اتاق بازی ساعاتی را سرگرم شوید.

رستوران هتل


هتل مورا ترابزون یک رستوران شیک و دنج دارد که خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک بین‌المللی و ترکی عرضه می‌کند و همچنین این امکان وجود دارد که در تراس در فضای باز هم بنشینید و از هوای مطلوب و چشم‌انداز تماشایی دریا هم لذت ببرید و ساعاتی دل‌انگیز و خوش را سپری کنید.

فاصله هتل مورا ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جواهر ترابزون: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ایا صوفیه ترابزون: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ترابزون: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه ترابزون: ۱۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است