search
menu

هتل Bordo Hotel (kuleli hotel trabzon)

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bordo Hotel (kuleli hotel trabzon)
امکانات و خدمات عمومی هتل کوللی ترابزون
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوللی ترابزون تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bordo Hotel (kuleli hotel trabzon)


هتل کوللی ترابزون، از هتل‌های ۲ ستاره در شهر زیبا و خوش آب و هوای ترابزون ترکیه است که در مرکز شهر واقع شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدمات عالی، سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر را برای مهمانان امکان پذیر می‌کند. امکاناتی که در این هتل در نظر گرفته شده‌اند، انتظارات مهمانان را از یک اقامت خوب و مقرون به صرفه برآورده می‌کنند. همچنین، مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند به بسیاری از جاهای دیدنی ترابزون نظیر موزه های ترابزون، کاخ آتاترک ترابزون و ... دسترسی آسان داشته باشند. همچنین، بازدید از جاذبه‌های دیدنی و معروف ترابزون از جمله اوزون گل ترابزون و صومعه سوملا ترابزون را از دست ندهید. ترابزون، از شهرهای گردشگری جذاب ترکیه است که در هر فصلی جذابیت خاصی دارد. گردشگران زیادی در هر زمان از سال برای لذت بردن از مناظر طبیعی، چشم اندازهای نفس گیر و آب و هوای دلنشین ترابزون، بلیط هواپیما ترابزون می‌خرند. بهار و تابستان‌های ترابزون دل انگیز و پاییز و زمستان‌هایش رویایی و دل نواز است. با رزرو هتل کوللی ترابزون نیز می‌توانید ضمن تجربه اقامت مناسب، خستگی کل روز را با خواب شبانه آسوده از تنتان رفع کنید. کارکنان هتل Bordo Hotel (kuleli hotel trabzon) نیز بسیار کاردان و زحمتکش هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را با خاطره‌ای خوش و رضایت قلبی به خانه‌هایشان بدرقه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوللی ترابزون


در هتل کوللی ترابزون امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، یونانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. هتل دارای تراس با چشم انداز زیبا است که مهمانان می‌توانند برای تنفس و استراحت از آن استفاده کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل کوللی ترابزون وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب و به روز چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ بعد از ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل کوللی ترابزون امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کوللی ترابزون یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل هستند، حوصله‌شان سر نرود. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری خود در کلاس‌های آشپزی و یا تورهای آموزش فرهنگ محلی شرکت نمایند. با تاریک شدن هوا نیز تفریحات شبانه هتل همراه رقص و پای‌کوبی آغاز می‌شود و لحظات خوشی برای مهمانان رقم می‌زند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کوللی ترابزون همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. منوی رستوران شامل غذاهای محلی ترکی است و خوراکی‌های خوشمزه و متنوع دارد. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه کامل و مقوی در رستوران هتل آغاز می‌کنند.

فاصله هتل کوللی ترابزون تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی ترابزون: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا تپه کامارا ترابزون: ۲۱٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است