search
menu

هتل Arsen Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arsen Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل آرسن ترابزون
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرسن ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arsen Hotel Trabzon


هتل آرسن در منطقه مشهوری از شهر ترابزون واقع‌شده است. این هتل سه ستاره بوده و به دلیل دسترسی به ساحل محبوبیت دارد. همچنین جزو هتل‌هایی است که برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این هتل زیبا در محدوده دریای سیاه واقع‌شده است و دارای شاتل فرودگاهی است، بنابراین با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و به راحتی از طریق شاتل فرودگاهی مسافت ۱۳ کیلومتری را به هتل طی کنید، فقط باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. صومعه تاریخی سوملا با ۶۳ کیلومتر فاصله از هتل Arsen Hotel Trabzon از طریق ترانسفر گشت‌وگذار قابل‌دسترس است و اینکه دریای سیاه و بندر آرسین در عرض چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند که بازدید از آن‌ها به همین گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه ترابزون نیز حدود ۱۳ کیلومتری از این هتل فاصله دارد.

امکانات عمومی هتل آرسن ترابزون


درصورتی‌که سفرتان به شهر ترابزون به خاطر کار و تجارت باشد، امکاناتی مانند برگزاری جلسات در این هتل دایر گردیده شده است که بالغ‌بر ۱۰۰ نفر می‌توانید در این جلسه دعوت کنید. قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مهمانان سراسر جهان استفاده می‌کنند. پارکینگ اختصاصی نیز رایگان بوده و فضای بیرونی این هتل را محوطه‌ای برای پیک‌نیک مجهز کرده‌اند و خدماتی مانند باربیکیو با هزینه مجزا در این قسمت دایر شده است. برای مسافران آشپزخانه به‌صورت مشترک تعبیه‌شده است که در صورت نیاز و تمایل می‌توانید خودتان غذا بپزید. بر اساس قوانین رایج در هتل Arsen Hotel Trabzon به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود و بابت این کار نیاز به پرداخت هزینه ندارید.
در قسمت لابی می‌توانید از صرافی برای تبدیل ارز، میز تور و گردشگری برای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی، اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و خدمات باربری برای بالا بردن و پایین آوردن وسایلتان بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. اینترنت وای فای رایگان بوده و در سراسر نقاط قابل‌دسترس است. پرسنل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی و روسی تسلط دارند. مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به موسیقی زنده، تورهای گردشگری، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، دارت و ماهیگیری اشاره کرد که باید بابت این کارها هزینه پرداخت کنید. همچنین برای کودکان محوطه بازی سرپوشیده تعبیه‌شده است که می‌توانید با خیال راحت فرزندانتان را به این قسمت بسپارید. خدمات مربوط به ‌سلامتی و زیبایی و آرایشی نیز در لابی هتل انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق کوادروپل استاندارد، اتاق ترپیل استاندارد، سوئیت با چشم‌انداز دریا و اتاق سینگل بوجت. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. در داخل اتاق‌های هتل Arsen Hotel Trabzon می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و اینترنت وای فای بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، فضای نشیمن، مینی بار بوده و حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از مینی بار، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، فضای نشیمن. ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها جزو قوانین این هتل به شمار می‌رود و برای رفتن به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید روزتان را با صبحانه تازه آغاز کنید که این صبحانه را می‌توانید در داخل اتاقتان سفارش دهید. همچنین دو رستوران در داخل این هتل تعبیه‌شده است که انواع غذاهای سنتی و مدرن آمریکایی و ترکی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی و سلف‌سرویس سفارش دهید. در قسمت کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی سفارش دهید.

فاصله هتل آرسن ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع سانای: ۳۰۰ متر
فاصله تا چاغلار آمبالاژ: ۴۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید کیلپا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل دریای سیاه: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است