search
menu

هتل Andalouse Elegant Suite Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Andalouse Elegant Suite Hotel Trabzon
امکانات کلی هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Andalouse Elegant Suite Hotel Trabzon


هتل آندالوس الگانت سوئیت هتلی است ۴ ستاره، شیک و مدرن در ترابزون که در ۷ کیلومتری عمارت آتاتورک و موزه ایاصوفیه واقع شده است. همچنین این هتل به دلیل نزدیک بودن به سایر جاذبه های گردشگری ترابزون از جمله صومعه کایماکلی، ترابزون کالسی وفرودگاه ترابزون مورد استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است. قدمت این هتل به سال ۲۰۱۶ بر می گردد. برخی از واحدهای این هتل دارای نمایی از دریا یا کوه هستند که بر زیبایی هر چه بیشتر آن ها افزوده است. با خرید بلیط هواپیمای خارجی و اقامت در هتل Andalouse Elegant Suite Hotel Trabzon خاطره خوشی را در ترابزون تجربه خواهید کرد. این هتل همه آنچه را که ممکن است برای یک اقامت کوتاه مدت نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات کلی هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون


هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون از اینترنت رایگان در سراسر ملک برخوردار است. میز پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل وجود دارد. هتل کرایه اتومبیل را نیز ارائه می دهد. پارکینگ رایگان، نظافت روزانه، انبار چمدان، میز تور و رستوران نیز برای آسایش میهمانان فراهم شده است. برای جا به جایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه صورت می گیرد. برای راحتی بیشتر، دمپایی، حوله و لوازم آرایش رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. در صورت درخواست تختخواب اضافی نیز وجود دارد. تخت اضافی برای کودکان تا ۴ سال رایگان ارائه می شود. می توانید فعالیت های مختلفی مانند دوچرخه سواری و ماهیگیری داشته باشید.
همچنین تجهیزات بازی برای کودکان نیز فراهم شده است. پرسنل مجرب این هتل با خوش رویی از میهمانان استقبال کرده و به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی تسلط دارند. قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. با مراجعه به صرافی می توانید از خدمات تبدیل ارز آن نیز استفاده کنید. از دلایل انتخاب این هتل می توان به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

رستوران هتل


یک رستوران برای تامین وعده های غذایی میهمانان وجود دارد که انواع غذاهای لذیذ را ارائه می دهد. می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران ala carte ، رستوران بیرونی و رستوران داخلی میل کنید.

اتاق های هتل


اتاق های لوکس هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون با داشتن تمام امکانات لازم، اقامتی دلپذیر را برای شما تضمین می کند. این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دلوکس دابل رو به دریا، اتاق سوپریور یا تویین، اتاق تریپل، سوئیت جونیور، سوئیت کوئین، سوئیت عروس، پنت هاوس با وان آبگرم و منظره پانورامای رو به دریا و سوئیت کینگ با وان آبگرم و نمای کوه است که با رزرو اتاق دلخواه خود اوقات خوشی را در این هتل سپری خواهید کرد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق ها مشرف به خیابان و دارای کف پوش، تختخواب های تک نفره و دو نفره، مینی بار، بالکن، کتری برقی، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، حوله و سشوار هستند. همچنین اتاق های هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون به بالش های ضد آلرژی و بالش های پر مجهز شده اند. اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب از دیگر امکانات اتاق های این هتل به شمار می آیند.

فاصله هتل آندالوس الگانت سوئیت ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا فرودگاه ترابزون: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه فنی کارادنیز: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ترابزون: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت آتاتورک: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا صومعه کایماکلی: ۷.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است