search
menu

هتل Palmea Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palmea Hotel Marmaris
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پالما مارماریس

درباره هتل Palmea Hotel Marmaris


هتل پالما مارماریس از آن دست هتل‌هایی است که با هر سلیقه و با هر علاقه‌ای که قدم در آن بگذارید، بدون تردید لحظاتی سرشار از نشاط و شادابی نصیب‌تان خواهد شد. هتل پالما که از مزایای اتاق‌‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، بالکن مبله و مشرف بر استخر، کف پارکت، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و صندوق امانات برای جلب رضایت مهمانانش بهره می‌گیرد، تجربه و خلاقیت بسیار بالایی در کار خود دارد و با تکیه بر این دو مورد، همواره عملکرد بسیار خوبی نشان داده است.

امکانات رفاهی هتل


در مورد جذابیت اقامت در هتل Palmea Hotel Marmaris بهتر است بدانید که اقامت شما با لذت شنا در ۲ استخر روباز، ورزش در باشگاهی مدرن و استفاده از امکانات مرکز اسپا، سونا، اتاق ماساژ و حمام همراه خواهد شد. بنابراین لحظه به لحظه اقامتتان خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی می‌شود.
البته گمان نکنید که تفریحات هتل پالما مارماریس به همین چند مورد خلاصه می‌شوند. چرا که در این هتل فرصت بازی بیلیارد و تنیس روی میز و همچنین دوچرخه‌سواری نیز فراهم است. کودکان نیز می‌توانند در زمین بازی مربوط به خود مشغول شوند و از حضورشان در هتل پالما لذت ببرند.
خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت و گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند این فرصت را هم دارند که طعم لذیذ انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی را در رستوران‌ منودار هتل پالما بچشند. کارکنان هتل، ماشین‌های اجاره‌ای و راهنمایان جاذبه‌های توریستی به صورت ۲۴ ساعته در این هتل در دسترس هستند.

موقعیت مکانی هتل


تنها در ۲۵۰ متری هتل می‌توانید به ساحل زیبای مارماریس بروید. این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش‌های آبی است. همچنین می‌توانید بر روی شن‌های طلایی این ساحل قدم بزنید و یا مجموعه‌ای از صدف و سنگ‌های زیبا را جمع کنید. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که همه جوانب اقامت در این هتل عالی و بی‌نظیر است. پس باید انتظار خاطرات خوشی را از این اقامت داشت. فرودگاه بین المللی رودس نیز نزدیکترین فرودگاه به هتل محسوب می‌شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پالما مارماریس


فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس:‌ ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوآ‌ دریم:‌ ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل مارماریس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل ایچملر: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است