search
menu

هتل Club Troy Hotel & Residence Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Troy Hotel & Residence - All Inclusive
امکانات و خدمات عمومی هتل کلاب تروی مارماریس
اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب تروی هتل اند رزیدنس مارماریس از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Club Troy Hotel & Residence - All Inclusive


هتل کلاب تروی هتل اند رزیدنس آل اینکلوسیو مارماریس از هتل‌های میان رده شهر مارماریس ترکیه است که با فاصله ۱ کیلومتری از ساحل و ۱.۷ کیلومتری از فواره‌های رقصان مارماریس واقع شده است. خیابانی که هتل کلاب تروی در آن بنا شده در منطقه «آرموتالان» شهر است و تنها چند قدم با پارک ترکمنستان فاصله دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما مارماریس خریداری کرده و قصد اقامت در مرکز این شهر را داشته باشند، می‌توانند هتل کلاب تروی را برگزیده و از خدمات آل اینکلوسیو آن بهره‌مند شوند و بازدید از جاهای دیدنی مارماریس و سواحل مارماریس را از دست ندهند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلاب تروی مارماریس


موقعیت مکانی هتل، نرخ اقامتی و خدمات آل اینکلوسیوش از جمله دلایلی هستند که می‌توانند گردشگران را مجاب به اقامت در این هتل کنند. وجود ۳ استخر روباز در محوطه هتل نیز از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه به حساب می‌آید. ضمن اینکه برای دسترسی به ساحل اختصاصی هتل نیز تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی لازم است و از آن‌جا نیز می‌توان راهی پارک آبی «آکوادریم» شد. البته هتل همه روزه سرویس‌های شاتل رایگان به ساحل دارد. محوطه سرسبز هتل و آلاچیق‌هایش برای سپری کردن اوقات فراغت و هم‌نشینی با همراهان مکان زیبایی است. از این هتل می‌توان در حد هتل‌های هم‌رده خود انتظار داشت؛ هتل فاقد پارکنیگ است ولی با داشتن رستوران، تجهیزات اسپا و کلاب کودکان لحظاتی به یادماندنی برای خانواده‌ها خلق می‌کند.

اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها


هتل کلاب تروی مارماریس در مجموع دارای ۲۰۸ واحد اقامتی است که در باب اتاق‌های استاندارد و خانواده ارائه می‌دهد. این اتاق‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند و در همه آن‌ها مینی‌بارهای رایگان، تلویزیون‌های ماهواره‌ای صفحه تخت، تهویه مطبوع و میز گنجانده شده است. اتاق‌های هتل کلاب تروی دارای بالکن هستند و برخی از آن‌ها مشرف به دریا بوده و چشم‌اندازهای زیبایی از پنجره‌هایشان پیداست. گفتنی است که اتاق‌های این هتل برای استفاده افراد توان‌جو نیز بهینه شده‌اند. در این اتاق‌ها می‌توانید اشیا گران‌قیمت خود را در گاوصندوق جا دهید. لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله نیز در حمام‌های اتاق‌ها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


علاوه بر ۳ استخر روباز هتل کلاب تروی که در ماه‌های گرم سال می‌توان از آن استفاده کرد، یک استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد. مهمانان برای تجدید انرژی و رفع خستگی تن می‌توانند به کلاب سلامتی، اسپا و سونای هتل مراجعه کنند. این هتل پارک آبی یا در واقع تجهیزات بازی‌های آبی نیز دارد و هیجان را چاشنی اقامت مهمانانش می‌کند. در هتل کلاب تروی ۲ نوع ماساژ ارائه می‌شود و اسپای آن در روزهای مشخصی باز است. کارکنان هتل به صورت حرفه‌ای از مهمانان خود میزبانی می‌کنند و به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و روسی نیز آشنایی دارند. مغازه کادویی و فروشگاه کوچکی نیز در محوطه هتل هستند و نیازی به رفت و آمدهای مکرر به بیرون از هتل را نخواهید داشت.

رستوران هتل


و اما بخش جذاب اقامت در هتل کلاب تروی هتل اند رزیدنس مارماریس مربوط به بخش غذا و نوشیدنی‌های آن است که هزینه آن‌ها در هزینه رزرو اتاق‌ها لحاظ شده و مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌ها، اسنک و غذاهای محبوبشان را به صورت رایگان میل کنند. غذاهای هتل به صورت سلف سرویس ارائه می‌شوند ولی محدودیتی‌های نیز در این خصوص اعمال می‌شوند. ضمنا برخی غذاهای پرمیوم و همچنین خدمات زیبایی و اسپا مشمول خدمات آل اینکلوسیو هتل نیستند.

فاصله هتل کلاب تروی هتل اند رزیدنس مارماریس از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید بلو پورت: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ساحل مارماریس: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است