search
menu

هتل City's Hill Hotel Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City's Hill Hotel Kusadasi
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سیتیز هیل کوش آداسی

درباره هتل City's Hill Hotel Kusadasi


هتل سیتیز هیل کوش آداسی با ارائه چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای اژه، اقامتی برای شما به ارمغان می‌آورد که خاطرات خوش آن هیچگاه از یادتان نمی‌رود. این هتل بی‌نظیر و دوست‌داشتنی که عشق و اشتیاق خاصی به پذیرائی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت دارد، اتاق‌های مدرن خود را با بالکنی دلگشا، اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان تجهیز کرده است.

امکانات رفاهی هتل


تراس آفتابی هتل City's Hill Hotel Kusadasi در کنار بخش اسپا و باشگاه ورزشی آن، مکان‌هایی هستند که مهمانان این هتل علاقه وافری به حضور در آنها دارند. در اسپای هتل، بخش‌هایی مثل سونا ، حمام ترکی، استخر روباز به صورت فصلی و سرپوشیده فراهم شده و سرویس ماساژ نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین برای تفریح بیشتر می‌توانید از بازی و فعالیت های متنوع هتل مانند تنیس روی میز، بینگو، ایروبیک و دارت لذت ببرید. یکی از مزیت‌های هتل تائیدیه فوری پس از رزرو و امکان کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها است. امکاناتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق جلسات این هتل را برای قرارها و جلسات کاری شما مناسب می‌کند.
اگر سفر خاطره‌‌انگیز خود به کوش آداسی مهمان سیتیز هیل هتل کوش آداسی شدید، حتما سری هم به رستوران این هتل بزنید تا با چشیدن طعم لذیذ انواع غذاها در این رستوران، لذت سفر شما چندین برابر شود. همچنین صبحانه رنگارنگ و مقوی هتل City's Hill Hotel Kusadasi به خوبی شما را برای یک روز پرانرژی آماده می‌کند.
لازم به ذکر است که پذیرش ۲۴ ساعته هتل پانوراما هیل، امکاناتی از قبیل کرایه خودرو و رزرو بلیط را برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان، در اختیار این افراد قرار می‌دهد. لازم به ذکر است استفاده از صندوق امانات و خدمات خشکشویی و اتوکشی در قبال پرداخت هزینه امکان پذیر است. لازم به ذکر است مغازهای برای خرید سوغاتی نیز وجود داد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سیتیز هیل کوش آداسی


فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کوش آداسی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است