search
menu

هتل Charisma De Luxe Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Charisma De Luxe
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Charisma De Luxe


هتل کاریزما دلوکس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره منطقه کوش آداسی است. اگر به دنبال تعطیلاتی رویایی و منحصر به فرد هستید، در انتخاب این هتل شک نکنید. کاریزما دلوکس در کنار دریا قرار دارد و چشم انداز زیبای آن حیرت برانگیز است. ساحل خصوصی این هتل یکی از مهم‌ترین جذابیت های کاریزما دلکوس است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. نزدیکی به جاذبه های کوش آداسی از دیگر ویژگی های مثبت این هتل است؛ به طوری که در عرض ۱۵ دقیقه می‌توانید به مراکز خرید و تفریحی این منطقه برسید. چنانچه قصد سفر به شهر تفریحی کوش آداسی را دارید خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل


هتل کاریزما با داشتن امکانات متنوع و باکیفیت، اقامت را برای مهمانان نه تنها راحت که به یاد ماندنی هم می‌کند. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مدار بسته در قسمت های مشترک، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اجاره ماشین، صرافی، فروشگاه و غیره است. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی مثل نظافت روزانه، لاندری، خشک شویی، اتو و واکس کفش بهره‌مند شوید. سیگار کشیدن در هتل کاریزما دلوکس ممنوع است، ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل


هتل کاریزما دلوکس دارای انواع اتاق های شیک و زیبا است؛ و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. اتاق های بسیک، سینگل، دوبل، تریپل، کینگ و استاندارد از جمله واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره هستند. از سوئیت های مدرن و مجهز این هتل می‌توان به سوئیت های مارینا، کاتیج، سوپریور دو خوابه، سوپریور دوبلکس، کینگ، جونیور و پریمیوم اشاره کرد. همچنین این هتل دارای پنت هاوس های متنوعی است که می‌توانید اقدام به رزروشان نمایید.

امکانات تفریحی هتل


شهرت هتل کاریزما دلوکس بی‌علت نیست، با اقامت در این هتل می‌توانید انواع فعالیت های مهیج را تجربه کنید. این هتل دارای ۲ استخر است. استخر سرپوشیده تمامی فصول سال باز بوده، ولی استخر روباز فصلی است. ورود به استخر در هر رده سنی ممکن است و دارای امکاناتی مثل حوله، چتر، استخر آب گرم و غیره است. خدماتی مثل ماساژ، اسپا و همچنین انواع خدمات آرایشی، پیرایشی و زیبایی در این هتل ارائه می‌شود. در هتل کاریزما دلوکس فعالیت هایی مثل غواصی، قایقرانی، دارت، تنیس و بیلیارد برای مهمانان هتل ترتیب داده می‌شود. هتل کاریزما دلوکس به دلیل داشتن امکاناتی مثل زمین بازی کودکان و لوازم بازی یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای خانوادگی است.

رستوران هتل


۳ رستوران در داخل هتل قرار دارند که همگی از رستوران های باکیفیت کوش آداسی محسوب می‌شوند. در رستوران مون لایت هر سه وعده غذایی ارائه می‌شود و منو این رستوران شامل غذاهای ترکی و بین‌المللی است. در رستوران Charides Sea Food می‌توانید از منوی غذایی متنوعی شامل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، بین‌المللی و ترکی، غذا سفارش دهید. رستوران سوم اسنک پول نام دارد و غذاهای مدیترانه‌‌ای، فست فود، دریایی، بین‌المللی، ترکی و کباب در آن سرو می‌شود.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل بسیار لوکس و مجهز به امکاناتی مدرن هستند. تمامی اتاق های استاندارد این هتل دارای بالکن بوده و چشم انداز زیبایی به سمت دریا دارند. اتاق ها عایق صدا هستند. از دیگر امکانات اتاق ها می‌توان به پرده های ضد نور، تلویزیون صفحه تخت، کمد، کتری برقی، چای ساز، تلفن، اتو، مینی بار، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا قصر کوش آداسی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا جزیره کبوتر: ۲.۶کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل لیدیز: ۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است