search
menu

هتل Safa Royal Konya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Safa Royal Museum Hotel Konya
امکانات هتل موزه رویال صفا قونیه
خدمات هتل موزه رویال صفا قونیه
واحدهای اقامتی هتل موزه رویال صفا قونیه
فاصله اماکن مهم وگردشگری تا هتل موزه رویال صفا قونیه

درباره Safa Royal Museum Hotel Konya


هتل موزه رویال صفا قونیه یک هتل فوق العاده زیبا و دلتشین برای دوستداران و علاقه مندان به تاریخ است که با موقیعت مکانی عالی و فضای جذابی که برای مهمانان فراهم می‌کند توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر قونیه را به خود جلب کند. این هتل در نزدیکی یکی از جذاب‌ترین اماکن تاریخی شهر قونیه یعنی موزه مولانا قرار دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در زمان اقامت در هتل بارها از این مکان زیبا بازدید کنند و از تماشای فضای معنوی و کاشی کاری‌های زیبا و معماری‌های جذاب آن لذت ببرند. ساختمان هتل شبیه به موزه‌ای است که در آن آثار و سازه‌های به ارث رسیده از دوران روم و سلجوقیان قدیم به نمایش گذاشته شده و لذت حضور در شهر تاریخی قونیه را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. قونیه یکی از شهرهای تاریخی و بسیار جذاب کشور ترکیه است که اماکن باستانی فراوانی را در خود جای داده و می‌تواند یک مقصد بسیار عالی برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ باشد. از جمله اماکن معروف این شهر می‌توان به آرامگاه شمس تبریزی، مساجد تاریخی، آرامگاه مولانا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای قونیه در Safa Royal Museum Hotel Konya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری متفاوت و جذاب را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل موزه رویال صفا قونیه


این هتل مجموعه‌ای بسیار عالی از امکانات رفاهی، آسایش و راحتی را به مهمانان ارائه می‌دهد که در مقابل یک هتل ۳ ستاره اقتصادی بسیار عالی و قابل توجه هستند. در رستوران زیبای این هتل می‌توانید غذاهای با کیفیت را با تنوع بسیار بالایی امتحان کنید و از تجربه صرف غذاهای لذیذ و متنوع در این هتل لذت ببرید. صبحانه‌ای که در هتل سرو می‌شود شامل انواع پنیرها، سوسیس‌های سرد، سوپ، سالاد، زیتون و… است و تنوع غذایی موجود در وعده صبحانه برای مهمانان جذاب خواهد بود. هتل دارای امکانات ویژه معلولین است و افرادی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. استفاده از اینترنت برای تمام ساکنین رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند. در این هتل سالن برگزاری کنفرانس نیز وجود دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌سازد. از دیگر امکانات موجود در Safa Royal Museum Hotel Konya می‌توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، قهوه خانه در محل، پارکینگ رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل موزه رویال صفا قونیه


پرسنل هتل موزه رویال صفا قونیه بسیار مهمانواز و کار آمد هستند و با روی باز و صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر قونیه وارد شوید از شما استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی است و در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. خدمات نظافتی هتل به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل هر روز نظافت می‌شوند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات متنوع دیگری نیز در Safa Royal Museum Hotel Konya به مهمانان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس اتو، خشکشویی، لباسشویی، محل نگهداری چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل موزه رویال صفا قونیه


در این هتل سه مدل واحد اقامتی به مهمانان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق سه تخته استاندارد، اتاق یک نفره استاندارد و اتاق دو نفره استاندارد اشاره کرد. تمامی واحدها دارای فضایی بزرگ، تمیز و زیبا هستند و امکانات گوناگونی را به مسافران ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتنی رایگان، کمد لباس، عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تلفن، کانال‌های ماهواره ای، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، سرویس اتاق و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم وگردشگری تا هتل موزه رویال صفا قونیه


فاصله هتل تا موزه مولانا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد علاء الدین: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه اینجه مناره: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا شهر باستانی کلیسترا: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ترمینال اتوبوس قونیه: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است