search
menu

هتل Rumi Hotel Konya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rumi Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل رومی قونیه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل رومی قونیه

درباره هتل Rumi Hotel


هتل رومی یکی از هتل های میان رده قونیه است که در سال ۲۰۰۵ میلادی افتتاح شد و با تجاربی که در زمینه گردشگری بین المللی دارد توانسته خدمات و امکاناتی مطابق با نیاز مهمانانش ایجاد کند. یکی از نکات قابل توجه در مورد این هتل سازگاری آن با محیط زیست است! هتل رومی جزو اماکن گردشگری ای است که کمترین آسیب را به محیط زیست و فرهنگ منطقه وارد می کند و جزو هتل های سبز است. Rumi از نظر جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و به بسیاری از اماکن و جاهای دیدنی قونیه نزدیک است پس وقت را تلف نکرده و با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل رومی سفر خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رومی قونیه


مهمانانی که هتل رومی قونیه را برای اقامت خود انتخاب کرده اند به امکانات و خدمات مختلفی دسترسی خواهند داشت. این هتل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را ارائه می دهد و علاوه بر آن مهمانان می توانند با استفاده از خدمات کرایه اتومبیل، نه تنها رانندگی در قونیه را تجربه بلکه به هرجایی از قونیه که تمایل داشتند، سفر کنند و چنانچه در سفر کاری هستید می توانید از بخش پذیرش هتل درخواست صورتحساب داشته باشید. برای مهمانانی که قرار است زمان نهار خود را بیرون از هتل باشند، نهار بسته بندی شده تدارک دیده می شود. خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، چک این/ چک اوت خصوصی و خدمات تبدیل ارز بخشی از خدماتی است که با مراجعه به پذیرش هتل می توانید به آن دسترسی داشته باشید. کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگوی مهمانان هستند.
خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، خدمات اتو، روزنامه، خدمات روم سرویس، اینترنت و پارکینگ رایگان، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات و امکاناتی است که هتل رومی برای مهمانانش ارائه می دهد.

اتاق های هتل


رومی علاوه بر اتاق ها و سوئیت های مختلف دارای اتاق های خانواده و سوئیت مخصوص عروس است که در صورت درخواست مهمانان برای آن ها آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل رومی همگی دارای عایق صدا و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. به تمامی اتاق های هتل خدمات روم سرویس ارائه می شود و علاوه بر آن همه اتاق ها دارای امکاناتی مانند دستگاه چای/ قهوه ساز، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، مینی بار، سشوار و حمام خصوصی هستند. برخی از اتاق ها حتی اسپا هم دارند. به جز این امکانات، راحتی تخت خواب های هتل توانسته رضایت مهمانان را به اندازه ای جلب کند که آن را جزو نقاط قوت هتل بدانند.

خدمات سرگرمی تفریحی هتل


هتل رومی دارای باشگاه ورزشی مجهزی است که در طول سال فعال است. به جز باشگاه ورزشی، هتل کلاس ها و تورهایی درباره فرهنگ و آداب و رسوم محلی برگزار می کند که می توانید در صورت تمایل شرکت کنید. اگر اهل ورزش در محیطی روباز هستید بد نیست دورچرخه سواری را با استفاده از دوچرخه های موجود در هتل امتحان کنید. بیلیارد و اتاق بازی دیگر امکانات سرگرمی هتل هستند. برای اهالی مطالعه نیز کتابخانه ای با گلچینی از کتاب های خوب ایجاد شده است. رومی برای کودکان نیز سرگرمی ویژه ای دارد و این عزیزان می توانند کارتون های مورد علاقه خود را در هتل تماشا کنند.

رستوران هتل


رومی فقط یک رستوران دارد اما همان یک رستوران تمامی تلاش خود را کرده تا بتواند رضایت تمامی ذائقه های غذایی را جلب کند به همین دلیل مهمانان هتل مجموعه ای از غذاهای بین المللی و حلال را برای انتخاب خواهند داشت. گیاهخواران نیز نگران غذا نباشند چون رستوران هتل غذاهای وگان نیز برای مهمانان آماده می کند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل رومی قونیه


فاصله تا موزه مولانا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی مولانا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد علاءالدین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه اینجه مناره: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی کلیسترا: ۷ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه قونیه: ۱۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است