search
menu

هتل Pasa Park Konya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Pasapark Karatay Hotel Konya
امکانات هتل پاساپارک کاراتای قونیه
خدمات هتل پاساپارک کاراتای قونیه
واحدهای اقامتی هتل پاساپارک کاراتای قونیه
فاصله اماکن مهم وگردشگری تا هتل پاساپارک کاراتای قونیه

درباره Pasapark Karatay Hotel Konya


هتل پاساپارک کاراتای قونیه یا پاشاپارک یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر قونیه است. این هتل یک هتل میان رده در این شهر محسوب می‌شود، اما با این حال خدمات و امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد که سبب می‌شوند مسافران از اقامت در هتل راضی باشند و سکونت در آن را به دیگر گردشگران شهر نیز توصیه کنند. هتل در مرکز شهر قونیه قرار گرفته و به همین جهت به بسیاری از اماکن گردشگری و معروف شهر دسترسی دارد. موزه و آرامگاه مولانا که یکی از معروف‌ترین اماکن موجود در شهر قونیه است در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند از این مکان زیبا دیدن کنند. علاوه بر آن اماکن جذاب و تماشایی متفاوتی نیز در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه شمس تبریزی، باغ گیاه‌شناسی قونیه، مساجد تاریخی قونیه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در Pasapark Karatay Hotel Konya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری آرام و دوست داشتنی را تجربه کنید.

امکانات هتل پاساپارک کاراتای قونیه


فضای آرام و دلنشین هتل پاساپارک کاراتای قونیه محیطی دلنشین و دوست داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. هتل دارای یک رستوران شیک و زیبا است که انواع غذاهای محلی ترکی و غذاهای بین المللی لذیذ را به مسافران ارائه می‌دهد. این رستوران دارای منو غذاهای گیاهی و منوهای مخصوص رژیم غذایی نیز است که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. تراس موجود در هتل منظره‌ای جذاب و دوست داشتنی از شهر را به مهمانان ارائه می‌دهد. در این هتل یک کتابخانه با کتاب‌های متنوع وجود دارد و مسافرانی که به مطالعه علاقه‌مند هستند می‌توانند از امکانات این مجموعه نیز بهره‌مند شوند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است و استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع می‌کند. در این هتل سالن برگزاری کنفرانس نیز وجود دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری برای مهمانان فراهم شده است. از دیگر امکانات رفاهی موجود در هتل Pasapark Karatay Hotel Konya می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت عروس و… اشاره کرد.

خدمات هتل پاساپارک کاراتای قونیه


خدمات متنوعی در هتل پاساپارک کاراتای قونیه به مهمانان ارائه می‌شوند که در حد یک هتل سه ستاره مناسب و مقرون به صرفه هستند. هتل دارای مرکز اسپا است که در آن انواع خدمات ماساژ‌های تخصصی به مسافران ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند برای ایجاد آرامش بیشتر از این خدمات بهره‌مند شوند. در این هتل خدمات کرایه اتومبیل وجود دارد و این امکان برای مسافران فراهم شده است تا با کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر قونیه گردش کنند و از لحظات سفر خود لذت ببرند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و ارز مورد نیاز مسافران را در محل برای آن‌ها تامین می‌کنند. هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت نگهداری و شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. Pasapark Karatay Hotel Konya دارای صندوق امانات نیز است که مسافران می‌توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن‌ها نباشند.

واحدهای اقامتی هتل پاساپارک کاراتای قونیه


واحدهای اقامتی متنوعی در Pasapark Karatay Hotel Konya به مهمانان ارائه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها فضا و امکانات گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. امکاناتی که در این واحد‌ها به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع هستند و در مجموع اقامتی راحت و دوست داشتنی را به مسافران هدیه می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم وگردشگری تا هتل پاساپارک کاراتای قونیه


فاصله هتل تا موزه مولانا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد علاء الدین: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه اینجه مناره: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی کلیسترا: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ترمینال اتوبوس قونیه: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است