search
menu

هتل Novotel Konya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Konya
امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل قونیه
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل نووتل قونیه

درباره هتل Novotel Konya


نووتل در عرصه هتلداری نامی آشنا است که با ارائه خدمات و امکانات درجه یک تلاش کرده تا علاوه بر جلب رضایت مهمانان خاطره خوشی را برای آنان نیز رقم بزند. این برند زنجیره ای هتل در قونیه نیز هتلی رده بالا برای خاص پسندان ایجاد کرده است. مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند می دانند که نووتل چیزی از امکانات و خدمات برای مهمانانش کم نمی گذارد اما آن دسته از مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و قرار است برای بار در Novotel Konya اقامت داشته باشند کافی است بدانند که با آن ها همانند افراد شناخته شده و مطرح دنیا برخورد خواهد شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل قونیه


نووتل تنها شعار برخوردی مانند سلبریتی ها را نمی دهد بلکه با ایجاد خدمات و امکانات مختلف ثابت کرده که با مهمانانش همانند مطرح ترین افراد جهان رفتار می کند. در Novotel Konya از استخر روباز گرفته تا وای فای رایگان همگی در اختیار مهمانان است. این هتل در حالی بسیاری از هتل ها ورود حیوانات را ممنوع کرده اند، با در نظر گرفتن صاحبان حیوانات خانگی ورود این موجودات دوست داشتنی را به هتل آزاد گذاشته، البته احتمالا در قبال ورود حیوانات هزینه اضافه ای از مهمانان دریافت خواهد شد.
نووتل خدماتی مانند فکس، فتوکپی و تجهیزات برگزاری میتینگ ها را برای مهمانان شاغل خود ایجاد کرده است. از این گذشته مهمانان هتل به خدماتی مانند اتو، خشک شویی و لباسشویی نیز دسترسی خواهند داشت. در بخش پذیرش هتل نیز می توانید به امکاناتی مانند کمدهای قفل دار، چک این/ چک اوت اختصاصی، خدمات کانسیرج، دستگاه خودپرداز بانکی، اتاق چمدان و خدمات تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. بد نیست بدانید که کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند.
پارکینگ رایگان، آسانسور، اتاق های دارای عایق صدا، فروشگاه کادویی، سیستم تهویه مطبوع، فضای مخصوص سیگار و صندوق امانات دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.
به جز این خدمات و امکانات گفته شده، نووتل موقعیت جغرافیایی خوبی هم دارد که توانسته رضایت بیشتر مهمانان را جلب و نووتل را به هتلی ایده آل برای آنان تبدیل کند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


نووتل ۲ استخر روباز دارد که بصورت فصلی فعال هستند اما بخش اسپا و باشگاه آن در طول سال فعال بوده و خدمات مختلفی مانند برگزاری کلاس های ورزشی تحت نظر مربی خصوصی، سونا، اتاق بخار و غیره را ارائه می دهند. مهمانان می توانند در برنامه های ساعات شادی هتل نیز با پرداخت کمی هزینه شرکت کنند. برای کودکان اما شبکه تلویزیونی مخصوص کودک برقرار شده تا این عزیزان به تماشای برنامه های کارتونی مورد علاقه خود بنشینند.

اتاق های هتل


نووتل انواع واحدهای اقامتی مانند اتاق های تک نفره تا سويیت ها و اتاق های خانواده را فراهم کرده تا مهمانانش مطابق با نیاز خود، واحد اقامتی مد نظرشان را انتخاب کنند. بد نیست بدانید که اتاق های نووتل همگی بدون سیگار هستند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر دکوراسیونی شیک و آرام بخش دارای امکانات و تجهیزاتی مانند میزکار، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای/ قهوه ساز و حمام خصوصی هستند. شاید بد نباشد بدانید که برای آسایش مهمانان در حمام خصوصی اتاق ها دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است پس نگران وسیله هایی مانند مسواک، صابون، حوله و غیره نباشید.

رستوران هتل


نووتل دارای ۲ رستوران است که یکی نووتل قونیه نام دارد و دیگری رستوران کاوانیا است. در هر یک از این رستوران ها می توانید طعم غذاهای لذیذ ترکیه ای را بچشید اما اگر به دنبال غذاهای بین المللی هستید، سری به رستوران نووتل بزنید.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل نووتل قونیه


فاصله تا موزه اینجه مناره: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد علاءالدین: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد مولانا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی مولانا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی کلیسترا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه قونیه: ۱۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است