search
menu

هتل Hilton Garden Inn Konya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Konya
امکانات و خدمات عمومی هتل گاردن این هیلتون
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل هیلتون گاردن این قونیه

درباره هتل Hilton Garden Inn Konya


تنها کمی دورتر از موزه و آرامگاه مولانا هتل ۴ ستاره و رده بالای هیلتون گاردن این قرار گرفته که خدمات و امکاناتش به خوبی توانسته توجه گردشگران و رضایت مهمانانش را جلب کند. هیلتون گاردن این دارای مرکز تجاری ۲۴ ساعته و باشگاه ورزشی مجهزی است و علاوه بر این کارکنان بسیار خوش برخوردی هم دارد که اقامت را برای مهمانان هتل دلنشین تر می کند. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما و رزرو هتلی لوکس در دل قونیه هستید، بد نیست هتل Hilton Garden Inn Konya را به عنوان یکی از گزینه های اقامتی خود در نظر داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گاردن این هیلتون


یکی از خدمات عمومی خوب هتل هیلتون گاردن این، کرایه اتومبیل آن است که این امکان را به مهمانان می دهد تا به هر جاذبه یا مراکز خریدی که تمایل دارند دسترسی راحت تری داشته باشند. به جز خدمات کرایه اتومبیل، نهار بسته بندی شده نیز در این هتل ارائه می شود تا هنگام نهار وقت خود را برای پیدا کردن رستورانی مناسب هدر ندهید. برای آن دسته از مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح داده اند هم پارکینگ اختصاصی ای در نظر گرفته شده که به صورت رایگان در اختیارشان است. اگر در سفر کاری هستید می توانید از سالن و امکانات جلسات هتل برای برگزاری میتینگ ها و کنفرانس های خود استفاده کنید.
در بخش پذیرش هتل مهمانان می توانند به خدمات مختلفی مانند چک این/ چک اوت اختصاصی، اتاق چمدان و اکسپرس چک این/ چک اوت دسترسی داشته باشند. حتی برای دریافت خدمات تبدیل ارز نیز تنها کافی است به بخش پذیرش هتل مراجعه کنید. کارکنان این بخش به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده و پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند.
خدمات اتو، لباسشویی، اینترنت رایگان،‌ صندوق امانات و‌ خدمات روم سرویس دیگر امکانات و خدماتی است که با اقامت در هتل گاردن این هیلتون به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


هیلتون اتاق هایی بدون سیگار دارد و به تمامی اتاق های آن خدمات روم سرویس ارائه می شود. اتاق های هتل دکوراسیونی شیک و زیبا دارند که اقامت و خواب راحتی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر به صورت خانوادگی سفر کرده اید نگران نباشید چون هیلتون اتاق ها و سوئیت های خانواده برای شما آماده خواهد کرد.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند میز و صندلی هستند. هر یک از اتاق ها دارای حمام بزرگی در سوئیت است و برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون ال سی دی قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هیلتون دارای فضای اختصاصی باربیکیو به همراه تراس و فضای سبزی است که می توانید ساعاتی را در آن قدم زده یا استراحت کنید. همچنین اگر اهل فعالیت های ورزشی باشید می توانید با پرداخت هزینه، دوچرخه ای را از هتل کرایه کرده و به دوچرخه سواری در قونیه بپردازید و یا در باشگاه ورزشی مجهز هتل ورزش کنید.

رستوران هتل


گاردن این رستورانی به نام سوماک گریل دارد که به صورت بوفه و لاکارته انواع غذاهای آمریکایی و اروپایی را برای مهمانان سرو می کند. این رستوران همچنین غذاهای محلی ترکیه را نیز در اختیار مهمانانش قرار می دهد. مهمانان می توانند برای کودکان همراه خود نیز غذای مخصوص کودک سفارش دهند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل هیلتون گاردن این قونیه


فاصله تا مرکز فرهنگی مولانا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مولانا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد علاءالدین: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه اینجه مناره: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی کلیسترا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه قونیه: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است