search
menu

هتل Grand Millennium Konya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Millennium Konya Hotel
امکانات و خدمات کلی هتل گرند میلینیوم قونیه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل گرند میلینیوم قونیه

درباره هتل Grand Millennium Konya Hotel


هتل گرند میلینیوم قونیه یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را بین هتل های قونیه به خود اختصاص داده است. قلب تاریخی قونیه جایی حیرت انگیز با جاهای دیدنی تاریخی، موزه ها، جاهای دیدنی گردشگری و مراکز خرید لوکس و مدرنی است که گردشگران می توانند در آن شکوه معماری تاریخی و مدرن را یکجا تماشا کنند؛ و هتل Grand Millennium Konya Hotel در دل این منطقه با امکانات و خدمات فوق العاده ای قرار گرفته است. گرند میلینیوم با این که هتلی رده بالاست اما شاید بد نباشد قبل از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما نگاهی به امکانات و خدمات این هتل رده بالا داشته باشید.

امکانات و خدمات کلی هتل گرند میلینیوم قونیه


گرند میلینیوم همانند دیگر هتل های رده بالا امکانات و خدمات مختلفی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل با خدمات کانسیرج خود می تواند دردسر ایستادن در صف های طولانی و تهیه بلیط اماکن و موزه را از سر شما وا کند. خدمات خشک شویی و لباسشویی آن نیز باعث می شود تا همواره در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید (البته هتل در قبال ارائه این خدمات احتمالا هزینه نسبتا کمی را هم دریافت خواهد کرد). مهمانان سیگاری هتل که نمی خواهند دود سیگارشان آسیبی به سایر مهمانان بزند می توانند از فضای مخصوص سیگار هتل استفاده کنند. گرند میلینیوم برای مهمانانش پارکینگ رایگان نیز ایجاد کرده و علاوه بر آن وای فای هتل نیز در تمامی اتاق ها به صورت رایگان در اختیار مهمانان است. اگر پیگیر اخبار روز دنیا هستید می توانید با استفاده از مطبوعات موجود در لابی اخبار و حوادث روز را مطالعه کنید. همچنین هتل امکانات برگزاری جلسات و مهمانی ها را نیز دارد.

اتاق های هتل


گرند میلینیوم ۳۱۸ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق های سوپریور عادی، اتاق اگسکیوتیو دلوکس، اتاق اگسکیوتیو پریمیر، سوئیت کینگ، سوئیت میلینیوم، سوئیت خانواده و سوئیت لاکچری دارد. این اتاق ها از نظر امکانات تاحدودی شبیه به هم اند با این تفاوت که برخی از آن ها می توانند به لانژ ویژه و صبحانه کانتیننتال رایگان دسترسی داشته باشند و حمام خصوصی شان مجهز به جکوزی و دوش بارانی است.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل به اینترنت رایگان هتل متصل اند و مهمانان می توانند از شبکه های تلویزیونی اینترنتی نیز استفاده کنند. در همه اتاق ها صندوق امانات قرار داده شده و سیستم تهویه مطبوع نیز در تمامی اتاق ها برقرار است. اتو، میز اتو، تلفن، زنگ هشدار، دکمه اضطراری، سشوار، مینی بار، میز و تلویزیون ال سی دی دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


گرند میلینیوم قونیه نه تنها دارای ۲ استخر سرپوشیده است بلکه دارای باشگاهی مجهز است که مهمانان می توانند در آن تحت نظر مربی خصوصی فعالیت داشته باشند. علاوه بر این، بخش اسپای هتل نیز با خدماتی مانند ماساژ و حمام ترکی در اختیار مهمانان هتل قرار دارد.

رستوران هتل


هتل گرند میلینیوم قونیه ۴ گزینه غذاخوری در اختیار مهمانانش قرار داده است. رستوران اصلی هتل از ساعات اولیه صبح با ارائه صبحانه ای متنوع و سالم، و در طول روز در وعده های غذایی نهار و شام پذیرای مهمانان است. رستوران ریزتورنات ایتالیانو همانطور که از نامش پیداست انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را برای مهمانان فراهم می کند ( ساعات کاری این رستوران بعداز ظهرها است). علاوه بر رستوران، گرند میلینیوم ۲ کافه بار به نام لوتوس و آیریش هم دارد که هریک با مجموعه ای از نوشیدنی های گوارا و اسنک های خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل گرند میلینیوم قونیه


فاصله تا مرکز خرید کنت پلازا قونیه: ۳۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا برج سلجوق: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کول سایت: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و مقبره شمس تبریزی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری و خرید افرا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه و مقبره مولانا: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است