search
menu

هتل TAV Airport Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TAV Airport Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل تاو ایرپورت
اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاو ایرپورت از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل TAV Airport Hotel Izmir


هتل تاو ایرپورت ازمیر از هتل‌های ۴ ستاره این شهر است و در داخل فرودگاه عدنان مندرس واقع شده است. موقعیت مکانی هتل به مهمانان اجازه می‌دهد تا از اوقات فراغت خود استفاده بیش‌تری داشته و یا وقت کافی برای استراحت داشته باشند. مهمانان با اقامت در هتل تاو ایرپورت ازمیر دیگر دغدغه از دست دادن پرواز نخواهند داشت و لازم نیست چند ساعت قبل از پرواز، خود را به فرودگاه برسانند. در صورت خرید بلیط هواپیما ازمیر و اقامت در این هتل می‌توانید تا ۱۵ دقیقه قبل از پروازتان در اتاق‌های هتل باشید. معمولا چنین هتل‌هایی برای سفرهای کاری مناسب‌تر هستند. برای بازدید از جاهای دیدنی ازمیر و یا لذت بردن از سواحل ازمیر می‌توانید از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. ازمیر جاذبه‌های جذاب زیادی دارد. خرید سوغاتی از مراکز خرید ازمیر را از دست ندهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاو ایرپورت


این هتل به منطقه تجاری شهر نزدیک است و دسترسی به منطقه آزاد اژه ازمیر که کمپانی‌های بزرگی را در خود جای داده، تنها ۵ دقیقه طول می‌کشد. البته قرار گرفتن در داخل فرودگاه به این معنی نیست که انتقال از هتل TAV تا مرکز شهر سخت است، بلکه می‌توان با خرید بلیط اتوبوس و مترو و یا حتی کرایه خودرو از هتل به مرکز شهر ازمیر رفت. لازم به ذکر است که این هتل منتخب «بهترین هتل فرودگاهی» از سوی World Tourism استانبول شده است. هتل تاو دارای رستوران، خدمات کرایه خودرو، اینترنت و پارکینگ رایگان است اما برای استفاده از پارکینگ باید از قبل رزرو انجام داد. این هتل توانسته رضایت مهمانانش را چه از نظر نظافت، برخورد کارکنان، نرخ اقامتی و امکانات جلب کند. اگر مجبور به پرواز در ساعات اولیه صبح باشید، حتما هتل تاو ایرپورت ازمیر را انتخاب کنید تا وقت کافی برای استراحت داشته باشید.

اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها


این هتل در مجموع دارای ۸۱ واحد اقامتی لاکچری است که آن‌ها را در قالب اتاق و سوئيت ارائه می‌دهد؛ هتل تاو ۲۰ اتاق متصل برای خانواده‌ها و دوستان درنظر گرفته است و استعمال سیگار در این اتاق‌ها مجاز نیست. از بابت تمیزی اتاق‌ها هم هیچ نگران نباشید، چون رسیدگی به امور نظافتی آن‌ها بسیار منظم است. اتاق‌های هتل با امکانات مدرن دکور شده‌اند و فضای دلبازی دارند. در این اتاق‌ها امکاناتی مثل مبلمان، میز کار، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و چای ساز گنجانده شده‌ است. هارمونی رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون این اتاق‌ها فضای دلنشینی و همه پسندی به آن‌ها داده است. اتاق‌های ایرپورت روم سینگل این هتل ساده‌تر و کوچک‌تر بوده و به درد مهمانانِ تنها می‌خورد. اتاق‌های سوپریور کینگ و دلوکس بزرگ‌تر و در نهایت سوئیت‌های هتل تاو ۴۰ متری است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل تاو ایرپورت بیش‌تر محبوبیت خود را مدیون کارکنان حرفه‌ای خود است. آن‌ها در حد توان خود اسباب آسودگی مهمانان هتل را فراهم می‌کنند و به چندین زبان مسلط هستند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی و رسیدگی به دغدغه‌های مهمانان است. از این گذشته هتل تاو دارای ۴ اتاق جلسه کاملا مجهز بوده و با پرداخت هزینه اضافی می‌توان جلسات و دیدارهای کاری خود را آنجا برگزار کرد. البته مهمانان می‌توانند از خدمات کپی و فکس نیز بهره‌مند شوند. ضمنا امکانات این هتل برای استفادهِ افراد توان جو نیز بهینه شده‌اند.

رستوران هتل


هتل TAV Airport Hotel Izmir در بخش ترمینال داخلی، رستورانی با ظرفیت ۱۳۴ نفر دارد که به صورت ۲۴ ساعته دایر است. این رستوران از ساعت ۱۰:۳۰- ۷ صبح صبحانه‌های مخصوصی سرو می‌کند. در منوی رستوران «رسترو» غذاهایی متناسب با هر نوع ذائقه‌ پیدا می‌شوند: از اسنک‌های فوری بگیرید تا غذاهای خوشمزه و باکیفیت بین المللی. این رستوران غذاهای ترکی لذیذی طبخ و سرو می‌کند و می‌توان بعد از صرف غذا مهمان نوشیدنی‌های دلچسب این رستوران شد.

فاصله هتل تاو ایرپورت از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم شناختی: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوریت: ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است