search
menu

هتل Renaissance Izmir Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Renaissance Izmir Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل رنسانس ازمیر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رنسانس ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Renaissance Izmir Hotel


هتل مجلل رنسانس در قلب شهر زیبا و دیدنی ازمیر در کشور ترکیه قرار گرفته‌است. هتل پنج ستاره رنسانس ازمیر موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به جاهای دیدنی ازمیر نزدیک است. ساحل معروف و محبوب شهر ازمیر یعنی ساحل (Kordon Promenade) تا هتل رنسانس فاصله بسیار کمی دارد و فرصتی مناسب است تا در کنار دریا قدم زد، در ساحل شنا کرد و اوقاتی خوش را سپری کرد. فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل Renaissance Izmir Hotel تنها حدود ۱۸ کیلومتر است و اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده باشید با ماشین به آسانی می توانید از فرودگاه به هتل رنسانس ازمیر برسید. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه از نظر وسعت و از مقاصد گردشگری پرطرفدار مخصوصا بین ایرانیان است. ازمیر شهری ساحلی است که در کنار دریای اژه قرار گرفته است و علاوه بر ساحل زیبای دریای اژه و آب و هوای مطبوع آن، دارای موقعیت اقتصادی، صنعتی و علمی خاصی در کشور ترکیه است. یکی از جاذبه‌هایی که در شهر ازمیر باید حتما از آن بازدید کنید؛ مراکز خرید ازمیر است که بسیار متنوع است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رنسانس ازمیر


هتل رنسانس ازمیر دارای امکانات خوبی است از جمله لابی شیک، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس و جلسه، بیزینس سنتر، تراس بام، سالن ورزشی، اسپا، حمام، سونا و ماساژ. خدمات متنوع هتل Renaissance Izmir Hotel شامل پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات ویژه معلولین، شاتل گشت شهری، امکان اجاره خودرو و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل رنسانس ازمیر استفاده کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. کارکنان مجرب هتل رنسانس به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما به راحتی می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. در هتل رنسانس ازمیر یک فروشگاه هدیه و سوغات هم وجود دارد تا شما امکان خرید یک یادگاری از شهر بی‌نظیر ازمیر را داشته باشید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌هایی که در هتل Renaissance Izmir Hotel وجود دارند با چیدمان و طراحی چشم‌گیر و جذاب آماده پذیرایی از مسافران هستند. شما می‌توانید در هتل رنسانس ازمیر اتاق‌هایی از جمله اتاق یک نفره، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، سوئیت اکسکیوتیو با بخشی از نمای دریا و حمام اسپا، اتاق کلاب اکسکیوتیو و سوئیت جونیور با بخشی از نمای دریا را رزرو کنید و اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنید. در اتاق‌های هتل Renaissance Izmir Hotel وسایل بسیار خوب و کاربردی قرار دارند تا اقامتی شیرین و بدون کمبود برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل رنسانس ازمیر شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق و سشوار هستند. موردی که باید در اتاق‌های هتل رنسانس به آن توجه داشته باشید این است که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل رنسانس ازمیر دارای تراس بامی دلنشین با کافی‌شاپ است که می‌توانید با دوستان و یا خانواده خود در آنجا بنشینید، با هم گپ بزنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید. یکی از تفریحات دیگری که می‌توانید در هتل Renaissance Izmir Hotel انجام دهید؛ وقت گذراندن و شنا در استخر سرپوشیده و مناسب هر سنی و استراحت بر روی صندلی‌‌های کنار استخر است. قسمت محبوب هتل رنسانس ازمیر که مکانی مناسب برای سپری کردن اوقاتی مفرح است؛ بخش اسپا، ماساژ، حمام و سونا است که خستگی‌های اخیر شما را از بین می‌برد و لطافت و آرامش را به شما اعطا می‌کند.

رستوران هتل


در رستوران داخل هتل رنسانس ازمیر در فضایی دنج و دلنشین خوراک‌هایی لذیذ و خوشمزه را به سبک بین المللی و مدیترانه‌ای میل کنید و اوقاتی دلپذیر را بگذرانید. همچنین یک کافی‌شاپ و رستوران هم در بام هتل Renaissance Izmir Hotel قرار دارد که با چشم‌اندازی فوق‌‌العاده حیرت‌انگیز و تماشایی از شهر و آسمان به خصوص در زمان غروب آفتاب، برای شما خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

فاصله هتل رنسانس ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان کوناک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است