search
menu

هتل Park Inn by Radisson Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Inn by Radisson Izmir
امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک این رادیسون ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Inn by Radisson Izmir


هتل پارک این بای رادیسون در شهر ازمیر جزو هتل‌های چهار ستاره و مشهور به شمار می‌رود. این هتل بی‌نظیر به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود برای سفرهای تجاری و تفریحی مناسب بوده و همچنین برای زوج‌های جوان نیز انتخاب این هتل یکی از بهترین گزینه‌های سفرشان خواهد بود که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ازمیر می‌شوند. با توجه به اینکه با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به خط ساحلی کوردون دسترسی داشته باشید، بدین‌جهت در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است و اینکه از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار دلربایی از دریا را تماشا کنید. از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به بازار کمرالتی، برج ساعت ازمیر، ساختمان آسانسور، مرکز خرید کوناک پیر و بندر پاساپورت اشاره کرد که دسترسی به همه این‌ها بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه با پیاده‌روی یا به‌وسیله ترانسفر گشت و یا تاکسی دسترسی خواهید داشت و اینکه میدان جمهوریت با یک کیلومتر فاصله از این هتل به‌تمامی نقاط شهر ازمیر دسترسی آسانی دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Park Inn by Radisson Izmir فرودگاه عدنان مندرس ازمیر با ۱۸ کیلومتر فاصله است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه‌ بدن‌سازی، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون ازمیر


امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در لابی این هتل در بخش پذیرش ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و در بخش تور و گردشگری نیز می‌توانید با انواع جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید آشنا شده و بلیط ورودی برخی از آن‌ها را با هزینه مجزا از این قسمت تهیه کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در لابی این هتل می‌توانید از اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. خدماتی مانند برگزاری جلسات و کنفرانس در مرکز بیزینس هتل Park Inn by Radisson Izmir با هزینه مجزا انجام می‌گیرند، همچنین برای دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بدین‌جهت تمامی مسافران مخصوصاً مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، از امکانات رفاهی مناسبی بهره‌مند می‌شوند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ اختصاصی بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد ولی استفاده از آن به‌طور روزانه شامل هزینه است. توجه داشته باشید که پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد. این باشگاه با دستگاه‌های مجهز و روز دنیا در اختیار همه مسافران قرار داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی در هتل پارک این بای رادیسون عبارت‌اند از سوئیت با چشم‌انداز دریا با یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی، اتاق استاندارد، سوئیت جونیور با چشم‌انداز دریا، اتاق سوپرییر با چشم‌انداز شهر و اتاق سوپرییر با چشم‌انداز دریا. اتاق‌های موجود در این هتل دارای دکوراسیون رنگارنگی هستند و از مبلمان شیک استفاده‌شده است. هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، اینترنت وای فای با سرعت‌بالا و میز کار هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، وسایل شستشو و بالکن. همچنین دیوارها و پنجره‌های تمامی اتاق‌های هتل Park Inn by Radisson Izmir عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این مجموعه ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده به دور از سایر افراد و اتاق‌ها مراجعه کنند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل روزتان را با صبحانه سلف‌سرویس و بسیار کامل و مقوی شروع خواهید کرد. وعده صبحانه را می‌توانید در تراس میل کرده و از چشم‌انداز بی‌نظیر از دریا را تماشا کنید. دو رستوران در این هتل دایر گردیده است؛ رستوران Anba Sports Bar & Restaurant انواع غذاهای مدیترانه‌ای، محلی، گریل را در وعده‌های ناهار، شام و میان وعده به‌صورت منویی ارائه می‌دهد و رستوران Live Inn نیز انواع غذاهای مدیترانه‌ای و محلی را به‌صورت منویی در تمامی وعده‌های غذایی سرو می‌کند. علاوه بر این‌ها، در داخل اتاق‌ها می‌توانید به انواع شکلات، میوه، نوشیدنی و بطری‌های آب دسترسی داشته باشید. همچنین برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند، در منوی رستوران هتل Park Inn by Radisson Izmir غذاهای رژیمی مخصوصی در نظر گرفته‌شده است.

فاصله هتل پارک این رادیسون ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ازمیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا جنگل کنت: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است