search
menu

هتل Kordon Hotel Pasaport Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kordon Hotel Pasaport Izmir
امکانات کلی هتل كوردون پاسپورت ازمیر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل كوردون پاسپورت ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kordon Hotel Pasaport Izmir


هتل كوردون پاسپورت یک هتل ۴ ستاره شیک و مدرن است که در مرکز منطقه تجاری ازمیر واقع شده است. این هتل در سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرده است. Kordon Hotel Pasaport Izmir مکانی ایده آل برای سفرهای کاری و تفریحی به حساب می آید و برای سفرهای تجاری شما به پارک فرهنگی ازمیر، اتاق بازرگانی ازمیر و مقر بسیاری از بانک ها نزدیک است. اسکله کوناک، بازار تاریخی کمرالتی، میدان و برج ساعت ازمیر و موزه های شهر از جمله موزه آتاتورک و موزه تاریخ و هنر ازمیر نیز برای گذران اوقات فراغت شما در فاصله کمی از این هتل قرار دارند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کنند. آکوا سیتی نیز ارزش بازدید دارد. هتل تا فرودگاه عدنان ازمیر ۱۸.۵ کیلومتر فاصله دارد که با پرداخت هزینه می توانید از خدمات ترانسفر آن استفاده کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر ازمیر ترکیه را داشته باشید، هتل كوردون پاسپورت ازمیر با داشتن امکانات رفاهی عالی و پرسنلی مجرب مکانی ایده آل برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل كوردون پاسپورت ازمیر


این هتل ۴ ستاره دارای خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، Wi-Fi رایگان، تهویه مطبوع، رستوران، بار، سالن اجتماعات، انبار چمدان و صندوق امانات است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی و اتاق های Kordon Hotel Pasaport Izmir ممنوع است به همین دلیل مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، امکانات ویژه ای از جمله ویلچر، سطح شیبدار و حمام مخصوص در نظر گرفته شده است تا بتوانند اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. علاوه بر امکانات ذکر شده خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل انجام می گیرد. یکی از مزایای این هتل تمیز بودن آن است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. کارکنان مجرب هتل كوردون پاسپورت به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل كوردون پاسپورت ازمیر دارای ۶۰ اتاق است که از ۵۴ اتاق لوکس و ۶ سوئیت تشکیل شده است. انواع اتاق های هتل عبارتند از: اتاق لوکس با منظره دریا، سوئیت با نمای دریا و اتاق سه تخته لوکس با نمای دریا. اتاق هایKordon Hotel Pasaport Izmir با توجه به نیاز شما با آخرین فن آوری مجهز شده اند. هر اتاق دارای یک واحد تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، یک گاوصندوق الکترونیکی برای اشیای با ارزش شما، مینی بار، تجهیزات تهیه قهوه و چای و قهوه و چای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تلفن و آینه آرایش است. هر واحد به طور جداگانه دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان نیز است. علاوه بر این، سوئیت ها شامل جکوزی هستند که می توانید در آن ها استراحت کنید.

رستوران هتل


در دهه ۱۹۶۰ رستوران Bonjour توسط سوزان و اورهان اوسلو افتتاح شد که دارای منویی ساده اما خوشمزه بود. این اولین باری بود که ازمیری ها با سلایق اروپایی ها آشنا شدند. منوهای پذیرایی متنوع و شام و ناهار مخصوص تهیه شده توسط سرآشپزهای رستوران بونجور در دسترس هستند. صبحانه رایگان سلف سرویس هر روز صبح از ساعت ۷ الی ۱۱ سرو می شود.

فاصله هتل كوردون پاسپورت ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سنت پلی کارپ: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه آتاتورک: ‍۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ و هنر ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی افه سوس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار کمرآلتی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان و برج ساعت ازمیر: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است