search
menu

هتل Kaya Izmir Thermal & Convention

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaya Izmir Thermal & Convention
امکانات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن

درباره هتل Kaya Izmir Thermal & Convention


هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن ازمیر یک هتل ۵ ستاره است که از بالاترین استاندارهای جهانی برخوردار است؛ هر چه قدر هم که سخت‌گیر و مشکل‌پسند باشید، مطمئن باشید این هتل با امکانات بینظیرش راضی‌تان خواهد کرد.

امکانات رفاهی هتل


هتل کایا ترمال اند کانونشن ازمیر که به تازگی بنا شده‌‌ است در منطقه بال چوا قرار دارد. هتل کایا ترمال اند کانونشن ازمیر از اتاق‌های لوکس، استخر سرپوشیده و روباز، باشگاه ورزشی، رستوران، بار و پارکینگ تشکیل شده است. اتاق‌ها که عایق صدا هستند به سبک معاصر طراحی شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت و میز کار هستند. خدمات اتاق در هتل Kaya Izmir Thermal & Convention رایگان بوده و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مثل خشک‌شویی، اتو و لباس‌شویی برخوردار شوید. برای رفاه بیشتر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات داخل اتاق، صرافی و شاتل فرودگاهی فراهم کرده است.
می‌توانید صبحانه خود را در اتاق میل کنید و یا به رستوران هتل کایا ترمال اند کانونشن بروید، برای وعده‌های ناهار و شام گلچینی از غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. کارکنان هتل در کمال خوش‌رفتاری و دقت، سعی در فراهم کردن رفاه برای مهمانان دارند؛ و اما جذاب‌ترین ویژگی هتل امکانات سلامتی آن است؛ این هتل دارای بزرگ‌ترین امکانات آب گرم، اسپا، استخر روباز، سرپوشیده و سالن بدن‌سازی در تمام منطقه است. وان آب داغ، حمام ترکی، سونا، خدمات اسپا و ماساژ صورت و بدن از امکانات این هتل است. پارکینگ و اینترنت در هتل کایا ازمیر رایگان است.

فعالیت های تفریحی هتل


از دیگر امکانات تفریحی هتل کایا ترمال اند کانونشن ازمیر، اتاق بازی و زمین تنیس است، اگر با دوستانتان به سفر می‌روید رفتن به اتاق بازی، تجربه جذابی برایتان خواهد بود. بعد از گردش در شهر ازمیر، استراحت کردن در حیاط یا تراس هتل و نوشیدن یک فنجان قهوه پیشنهاد مناسبی به نظر می‌رسد.
موقعیت مکانی هتل
گفتنی است که هتل از لحاظ موقعیت مکانی در شرایط خوبی قرار دارد و در نزدیکی برخی از جاذبه های دیدنی ازمیر واقع شده است. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در ۱۴ کیلومتری هتل قرار دارد و با تاکسی در مدت زمان ۲۵ دقیقه به هتل خواهید رسید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن


فاصله هتل تا مرکز خرید آگورا ازمیر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان کوناک: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعتی ازمیر: ۹.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است