search
menu

هتل Hotel Marla Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Marla Izmir
امکانات عمومی هتل مارلا ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارلا ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Marla Izmir


هتل مارلا در منطقه تاریخی کوناک در شهر ازمیر واقع‌شده است. این هتل سه ستاره در طی سال میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان می‌شود و موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که تنها ۵۰ متر تا دریای اژه فاصله دارد که همین امر سبب جذب مسافران زیادی به‌سوی این هتل می‌شود، مسافرانی که در هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما نسبت رزرو به این هتل اقدام می‌کنند. مطمئن باشید با اقامت در این هتل لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و از اقامتتان به‌هیچ‌وجه پشیمان نخواهید شد. هتل مارلا تا فرودگاه مندرس عدنان ۱۶ کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. همچنین وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید کمتر از ۲۰۰ متر تا هتل Hotel Marla Izmir فاصله‌دارند که از طریق مترو و اتوبوس می‌توانید به همه جاذبه‌های دیدنی دسترسی داشته و بازدید کنید، جاذبه‌های دیدنی شهر ازمیر عبارت‌اند از برج ساعت، معبد آرتمیس، ساختمان آسانسور، پارک حیات‌وحش ازمیر و چندین موزه دیدنی ازمیر. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مارلا ازمیر


از نظر مسافران این منطقه ازمیر بسیار خاص بوده و همین دلیل سبب می‌شود تا موردتوجه تعداد زیادی از مسافران و توریست‌ها قرار گیرد. بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. پارکینگ اختصاصی رایگان موجود در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در لابی زده و تبدیل ارز کنید. همچنین اتاق چمدان و میز تور و بلیط گردشگری نیز در لابی دایر گردیده است و با راهنمایی مسئولین مربوطه می‌توانید با جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر ازمیر آشنا شوید.
اگر در حین اقامت در هتل Hotel Marla Izmir به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید یا اینکه ممکن است سفرتان به شهر ازمیر سفر کاری و تجاری باشد که در این صورت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر ازمیر می‌توانید از لابی‌ هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. ممکن است میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی باشند یا به‌وسیله ویلچر حرکت کنند که در این صورت امکانات رفاهی مناسبی برای این افراد در داخل اتاق‌ها و محوطه هتل فراهم گشته است. توجه داشته باشد که دسترسی به اتاق‌ها در طبقات مختلف هتل مارلا از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل اینترنت وای فای رایگان هستند و همه اتاق‌ها با وسایل مدرن و شیکی چیده شده‌اند. اتاق‌ها دارای دکوراسیونی با رنگ‌های متنوع بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل اکسکیوتیو و اتاق سینگل استاندارد. از دیگر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Hotel Marla Izmir می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد.

رستوران هتل


هتل مارلا دارای دو رستوران است و همه‌روزه در هنگام صبح وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. غذاهای ارائه‌شده در این رستوران همگی از مواد غذایی تازه و ارگانیک تهیه می‌شوند. همچنین این هتل دارای کافی‌شاپ بوده و انواع غذاها و دسرهای سبک سرو می‌کنند. ازجمله امکانات دیگر در رستوران هتل Hotel Marla Izmir سرو وعده صبحانه در داخل اتاقتان است و بطری‌های آب نیز در صورت درخواست با هزینه مجزا ارائه می‌شود.

فاصله هتل مارلا ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سنت پلی کارپ: ۲۵۰ متر
فاصله تا بازار ازمیر: ۹۰۰ متر
فاصله تا ساحل ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است