search
menu

هتل Efecan Otel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Efecan Otel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل افه جان ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل افه جان ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Efecan Otel Izmir


هتل افه جان ازمیر، هتل ۳ ستاره در محله آلسانجاک ازمیر است که اقامت مناسب و مطلوب برای مهمانان تأمین می‌نماید. هتل افه جان ازمیر با داشتن موقعیت مکانی خوب به دریای اژه، میدان کوناک و جمهوریت و ... نزدیک است. مهمانانی که دوست دارند در سفر به ازمیر ضمن تجربه اقامت مقرون به صرفه و راحت، از جاذبه‌های شهر به راحتی دیدن کنند، این هتل گزینه خوبی می‌تواند برایشان باشد. مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از جاهای دیدنی نزدیک ازجمله موزه آگورا ازمیر، بازار ازمیر، کادیفکاله، مراکز خرید ازمیر و ... به راحتی بازدید کنند. ازمیر جاذبه‌های فراوانی برای ارائه دادن دارد؛ بنابراین، جزو مقاصد محبوب گردشگران به حساب می‌آید و هر سال به خصوص در فصل بهار و تابستان بلیط هواپیما ازمیر به وفور از طرف گردشگران خریداری می‌شود.
پیشنهاد می‌شود در سفر به ازمیر حتما از شهر باستانی افه سوس ازمیر دیدن کنید. این شهر باستانی واقعا بی‌نظیر بوده و جزو هفت عجایب دنیا است. در هتل افه جان ازمیر انتظاری که از اقامت آسوده دارید، با توجه به دو ستاره بودن هتل و امکانات در نظر گرفته شده، برآورده خواهد شد. کارکنان هتل Efecan Otel Izmir بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل افه جان ازمیر


در هتل افه جان ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه وندینگ نوشیدنی جات، روزنامه، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بیدارباش، خدمات شاتل فرودگاهی، فکس، فتوکپی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل افه جان ازمیر وجود دارند. هتل دارای ۱۸ اتاق است و اتاق‌ها شامل سینگل، دبل، توئین و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها دنج است و ترکیب‌های رنگی به کار گرفته شده در اسباب فضا را بسیار دلنشین کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل افه جان ازمیر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۲ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل افه جان ازمیر امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

فاصله هتل افه جان ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاترک ازمیر: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوریت ازمیر: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا میدان کوناک ازمیر: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ماوی باغچه: ۴٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است