search
menu

هتل Caylan Otel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Caylan Otel
امکانات و خدمات عمومی هتل چایلان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل چایلان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Caylan Otel


هتل چایلان یکی از هتل‌های دو ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و تماشایی ازمیر کشور ترکیه است. هتل چایلان ازمیر در مرکز شهر واقع شده‌است و دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی ازمیر دارد که می‌توانید به آسانی از جاذبه‌های گردشگری معروف ازمیر بازدید کنید. هتل چایلان برای آن‌ دسته از مسافرانی که تمایلی ندارند مبلغ زیادی را برای اقامت خرج کنند اما در عین‌حال هتلی راحت می‌خواهند و یا کسانی که بیشتر وقت خود را در مراکز خرید ازمیر و سواحل ازمیر سپری می‌کنند و فقط قصد دارند در هتل استراحت کنند؛ ایده‌آل است.
در صورتی که بلیط هواپیما ازمیر خریداری کرده‌اید؛ خوب است بدانید که فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل Caylan Otel کمتر از بیست دقیقه فاصله دارد. یکی از مزیت‌های هتل چایلان این است که در چند قدمی پارک کولتور ازمیر قرار دارد که فرصتی بسیار عالی برای گذراندن اوقاتی شاد و مفرح، قدم زدن و پیک‌نیک کردن در پارکی سرسبز و هم سرگرم شدن در شهربازی مهیج در داخل پارک است که خاطراتی شیرین و دلچسب برای شما به یادگار می‌ماند. یکی از جاذبه‌های مشهور و تاریخی شهر ازمیر که حتما باید از آن بازدید کنید؛ کادیفکاله است که گردشگران زیادی هر ساله به دیدن آن می‌آیند.

امکانات و خدمات عمومی هتل چایلان


با توجه به اینکه هتل چایلان ازمیر برای اقامتی به‌صرفه و متناسب با بودجه‌ای متوسط مناسب است، دارای امکانات و خدماتی قابل‌قبول و خوب است که برای اقامتی راحت و بدون کمبود مناسب فراهم آورده شده‌اند. هتل Caylan Otel دارای لابی با امکان پذیرایی، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، اینترنت وایفای رایگان که در تمام اتاق‌ها و فضاهای هتل قابل دسترس است، خدمات دربانی، تهویه مطبوع و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. در هتل سایلان ازمیر مکانی برای سیگار کشیدن تعبیه شده‌است که به راحتی می‌توانید در آنجا سیگار بکشید. در میان طبقات در راهروهای هتل کایلان نیز مبلمان برای استراحت کردن قرار دارد. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو دارید؛ از هتل چایلان بخواهید برای شما با تاکسی تماس بگیرند. کارکنان مهمان‌نواز هتل چایلان ازمیر قادر هستند به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و بسیار راحتی در هتل Caylan Otel ازمیر قرار گرفته‌اند که چیدمانی چشم‌گیر دارند و برای اقامتی آسوده و خوش طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌هایی که در هتل چایلان قرار دارند شامل اتاق‌ استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت‌های تویین، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق کلاسیک چهار نفره با یک تخت دابل، یک تخت بزرگ تویین و یک تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکاناتی خوب در هتل چایلان ازمیر قرار گرفته‌اند تا آسایش و راحتی شما در طول اقامت فراهم باشد و سفری به‌یادماندنی و دلپذیر را سپری کنید. بیشتر امکاناتی که در یک اتاق هتل نیاز دارید؛ در هتل Caylan Otel به آنها دسترسی دارید از قبیل: تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، مبلمان، کمد لباس، دمپایی، سشوار، حمام با دوش، وسایل بهداشتی رایگان حمام مانند شامپو،‌ حوله و صابون، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع. از برخی از اتاق‌های هتل کایلان ازمیر چشم‌اندازی زیبا از شهر، پارک و فضای سبز نمایان است که جلوه ویژه‌ای به فضای اتاق‌ها داده‌است و می‌توانید عبور‌ومرور و زندگی روزمره مردم را از پنجره مشاهده کنید و حس کنید گویا شما هم مدت‌ها است که جزوی از این زندگی همیشگی هستید.

فاصله هتل چایلان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ازمیر پارک: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است