search
menu

هتل Balcova Termal Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Balcova Termal Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل بالکووا ترمال
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بالکووا ترمال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Balcova Termal Hotel


یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل در شهر تماشایی ازمیر، هتل بالکووا ترمال است. هتل بالکووا ترمال ازمیر، ریزورت هتلی باشکوه است که دارای امکانات و تجهیزاتی عالی است که در منطقه‌ای خوش‌ آب‌وهوا و آرام، اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. اگر می‌خواهید در Balcova Termal Hotel اقامت کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما ازمیر خریداری کنید. توجه داشته باشید که فاصله‌ی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل بالکووا ترمال حدود ۱۵ کیلومتر است. هتل بالکووا ترمال با مرکز شهر ازمیر تنها ۸ کیلومتر فاصله دارد و به جاهای دیدنی ازمیر بسیار نزدیک است که در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاذبه‌های مشهور و معروف شهر ساحلی و زیبای ازمیر بازدید کنید. در طول مدت زمانی که در ریزورت هتل لوکس بالکووا ترمال اقامت دارید؛ حتما از همچنین از مراکز خرید ازمیر که در فاصله‌ی نزدیکی از ریزورت هتل بالکووا ترمال قرار دارند؛ بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بالکووا ترمال


در بدو ورود خود به هتل Balcova Termal Hotel می‌توانید محوطه‌ و باغی سرسبز و وسیع را مشاهده کنید. در هتل بالکووا ترمال ازمیر لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، پارک آبی مهیج، اسپا، ماساژ، سونا، حمام، زمین بازی کودکان، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس برای اقامت هرچه آسوده‌تر مهمانان وجود دارد. خدمات هتل بالکووا ترمال شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، لباسشویی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان و خدمات شاتل است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از ریزورت هتل بالکووا ترمال بخواهید که برای شما تاکسی بگیرند تا راحت‌تر باشید. یکی از مزیت‌های هتل بالکووا ترمال ازمیر این است که با توجه به منظره چشم‌گیر و امکانات و خدمات بسیار خوبش، امکان برگزاری مراسمات جشن،‌ تولد و عروسی هم در فضای داخلی و یا محوطه هتل وجود دارد. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل بالکووا ترمال ازمیر قادر به صحبت کردن زبان‌ انگلیسی هم هستند.

اتاق های هتل


۲۰۴ اتاق متنوع و شیک در هتل بالکووا ترمال ازمیر قرار دارد که هر کدام بسیار مجلل هستند و چیدمانی چشم‌گیر دارند. هتل Balcova Termal Hotel دارای اتاق‌هایی است که بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق گاردن با تخت دابل، اتاق گاردن با تخت تویین، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. بیشتر اتاق‌های هتل بالکووا ترمال دارای بالکن هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل بالکووا ترمال به وسایل زیاد و کاربردی دسترسی دارید تا اقامتی شیرین و بدون دغدغه برای شما فراهم باشد. امکانات داخل اتاق‌های هتل Balcova Termal Hotel شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی و سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های ریزورت هتل بالکووا ترمال ازمیر وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از ویژگی‌های مثبت هتل بالکووا ترمال این است که در مدت زمان اقامت خود هرگز احساس بی‌حوصلگی و خستگی نمی‌کنید. در استخر روباز مناسب برای تمامی سنین، پارک آبی و استخر سرپوشیده هتل بالکووا ترمال ازمیر اوقاتی مفرح و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید احساس شادابی و طراوت داشته باشید و خستگی‌های خود را فراموش کنید؛ از اسپا، حمام و سونای هتل Balcova Termal Hotel استفاده کنید. برای علاقه‌مندان به ورزش، هتل بالکووا ترمال دارای سالن ورزشی با تجهیزات عالی است. علاوه بر این به زمین‌های تنیس هتل بالکووا ترمال ازمیر بروید و ساعاتی فوق‌العاده شاد را سپری کنید. هتل بالکووا ترمال تورهای پیاده‌روی هم برگزار می‌کند. همچنین در خود محوطه سرسبز و باصفای هتل بالکووا ترمال ازمیر ‌می‌توانید قدم بزنید و از هوای مطلوب و منظره‌ای چشم‌نواز لذت ببرید. برای آنکه کودکان در ریزورت هتل بالکووا ترمال سرگرم شوند؛ می‌توانند به زمین بازی در فضای باز بروند و بازی کنند.

رستوران هتل


هم در فضای داخلی هتل باکووا ترمال و هم در فضای باز در باغی دیدنی و سبز، می‌توانید در کنار دوستان، خانواده و همسفران خود بنشینید و از میل‌ کردن خوراک‌های لذیذ و متنوع با کیفیت خوب لذت ببرید.

فاصله هتل بالکووا ترمال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آگورا مال ازمیر: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک ازمیر: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ایستینیه پارک ازمیر: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۲۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است