search
menu

هتل Armis Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Armis Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل آرامیس ازمیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرامیس ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Armis Hotel Izmir


هتل آرامیس ازمیر، از هتل های ۴ ستاره خوب شهر ساحلی ازمیر است که در قلب شهر واقع شده و موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد. هتل آرامیس ازمیر مناسب کسانی است که دوست دارند از تمام جاهای دیدنی ازمیر بازدید کنند و دسترسی آسان به آن ها داشته باشند. اگر بلیط هواپیما ازمیر می خرید، با رزرو هتل آرامیس ازمیر می توانید به بسیاری از مراکز خرید ازمیر نیز دسترسی آسان داشته باشید. امکانات رفاهی فراهم شده در هتل بسیار مطلوب و مناسب هستند و اقامت راحتی برای مهمانان تأمین می کنند. کارکنان هتل Armis Hotel Izmir کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و مهمانان را به خوبی میزبانی می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرامیس ازمیر


در هتل آرامیس ازمیر برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات و خدمات متنوع در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به ازمیر سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو اطمینان خاطر داشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، روزنامه، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، برگزاری جلسات و میتینگ ها، خدمات عروسی، خدمات برای معلولین، کرایه خودرو، خدمات پزشکی، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل به چندین زبان خارجی و زنده دنیا مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. لازم است مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در هتل آرامیس ازمیر حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیازی با دکوراسیون عالی و چیدمان جذاب در هتل آرامیس ازمیر طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل آرامیس ازمیر شامل اتاق های سینگل، دبل، سه خوابه و وی آی پی (VIP) هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک، مدرن و لوکس بوده و از نظافت و تمیزی عالی برخوردارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار داخل آن ها ممنوع است. اتاق های هتل آرامیس ازمیر با بهترین اسباب و اثاثیه چیدمان یافته اند و ترکیب رنگی هماهنگ و دلنشینی دارند. زمان تحویل اتاق ها در هتل آرامیس ازمیر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل آرامیس ازمیر امکانات رفاهی استاندارد، اساسی و باکیفیت نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، بطری آب، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل هستند، از امکانات تفریحی، سرگرمی و آرامش بخش هتل استفاده کنند و از لحظاتشان لذت ببرند. مرکز اسپا و سلامت هتل آرامیس ازمیر انواع خدمات مراقبتی و ماساژها، حمام ترک، اتاق بخار، سونا و ... به مهمانان ارائه می دهد و یک روز مملو از آرامش و سلامت برایشان رقم می زند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آرامیس ازمیر انواع غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ و خوشمزه در وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. رستوران هتل آرامیس ازمیر با ظرفیت ۱۵۰ نفر، وعده صبحانه غنی به صورت بوفه ای برای مهمانان تدارک دیده و در وعده های ناهار و شام نیز انواع غذاهای باکیفیت ترکی و بین المللی به صورت منوی آلاکارته برای مهمانان آماده و سرو می نماید. یک بار نوشیدنی جات نیز در لابی هتل مستقر است که به طور ۲۴ ساعته انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله هتل آرامیس ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک حیات وحش ازمیر: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۸٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است