search
menu

هتل Anemon Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anemon Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل آنمون هتل ازمیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنمون هتل ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anemon Hotel Izmir


هتل آنمون هتل ازمیر، یک هتل ۴ ستاره زیبا در بلوار مرسل پاشای شهر ساحلی ازمیر است که با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدمات عالی و برخورداری از موقعیت مکانی خوب، اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین می نماید. مهمانان با رزرو هتل آنمون هتل ازمیر می توانند به بسیاری از جاهای دیدنی ازمیر، مراکز خرید ازمیر و ... دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل Anemon Hotel Izmir کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و برای جلب رضایت مهمانان شبانه روز تلاش می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنمون هتل ازمیر


در هتل آنمون هتل ازمیر برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات و خدمات متنوع در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما خارجیبا خودروی شخصی شان به ازمیر سفر می کنند، می توانند پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل که در طبقه همکف واقع شده، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، مرکز تجاری، گیفت شاپ، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، کانسرج، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی، فکس، برگزاری میتینگ ها و جلسات، اتو، خشکشویی، لباسشویی، کرایه خودرو، خدمات معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند. لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در هتل آنمون هتل ازمیر حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر نیاز و سلیقه با دکوراسیون شیک در هتل آنمون هتل ازمیر طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل آنمون هتل ازمیر شامل اتاق های وی آی پی (VIP)، دلوکس و سوپریور هستند. استعمال سیگار داخل اتاق ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها اطمینان بخش بوده و اتاق ها با اسباب و اثاثبه به روز و زیبا چیدمان یافته اند. اقامت در این اتاق ها همچون خانه خود مهمانان، راحت و آرامش بخش است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آنمون هتل ازمیر از ۱۲ صبح تا ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل آنمون هتل ازمیر امکانات رفاهی مطلوب و استاندارد نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دمپایی، حوله و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانانی که به سلامت و تناسب اندامشان حتی در طول سفر اهمیت می دهند، می توانند تمیرنات روزانه خود را در سالن ورزشی مجهز هتل انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آنمون هتل ازمیر در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ترک تدارک دیده و سرو می شوند. غذاها به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای در اختیار مهمانان قرار داده می شوند. طراحی رستوران هتل آنمون هتل ازمیر به سبک چوبی و عثمانی بوده و بسیار باصفا است.

فاصله هتل آنمون هتل ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک حیات وحش ازمیر: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت پلی کارپ ازمیر: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا معبد آرتمیس ازمیر: ۸۰٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است