search
menu

هتل Surmeli Istanbul Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Surmeli Istanbul Hotel
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سورملی استانبول

درباره هتل Surmeli Istanbul Hotel


هتل سورملی استانبول (به انگلیسی: Surmeli Istanbul Hotel) از هتل‌های ۵ ستاره و معروف شهر استانبول ترکیه است. اقامت در منطقه تجاری شیشلی (Şişli) برای کسانی که عاشق خرید باشند ایده‌آل است. از طرفی این منطقه پر از هتل‌های لوکس بوده و در فاصله‌های چند قدمی با مراکز خرید و رستوران‌ها است. هتل ۵ ستاره سورملی (Surmeli) در این منطقه واقع شده و از امکاناتی نظیر حمام و رستوران ترکی، اسپا، سونا، حمام بخار و باشگاه برخوردار است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل سورملی استانبول فضای مدرن و چشم‌گیری دارند که فضای کار اختصاصی را برای سفرهای کاری مهمانان فراهم کرده‌اند. هتل سورملی هر روز صبح صبحانه‌ای مقوی را همراه با خوراکی‌های محلی و خارجی برای مهمانانش سرو می‌کند و با تنوعی که در منوی رستورانش دارد، خیال مهمانان را از بابت وعده‌های دیگر راحت می‌کند. در طول اقامت می‌توان اوقات فراغت و استراحت خود را در استخر روباز هتل و یا روی صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گیری در تراس سپری کرد.

امکانات رفاهی هتل


همه گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول در این هتل اتاقی برای خود رزرو کرده اند می‌توانند از سرویس اتوی روزانه بهره‌مند باشند و به صورت روزانه، روزنامه خود را دریافت کنند. اتاق‌های هتل Surmeli Istanbul Hotel دارای عایق صدا هستند و هیچ صدایی در طول استراحت مزاحمت ایجاد نمی‌کند. سوئیت‌های ماه‌عسل، اتاق‌ خانواده، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، صندلی‌های ماساژ، سالن آرایش، گاوصندوق و سرویس ترانسفر فرودگاهی تنها بخشی از امکانات رفاهی هتل ۵ ستاره سورملی استانبول هستند.

موقعیت مکانی هتل


هتل سورملی در فاصله ۱.۶ کیلومتری مرکز خرید جواهر و در کمتر از یک کیلومتری ایستگاه مترو غیرت‌تپه قرار دارد، ضمنا برای بازدید از قصر یلدیز (Yildiz) و خیابان استقلال نیاز نیست جای چندان دوری رفت چون فاصله‌شان با هتل سورملی حدود ۳ کیلومتر است و اما برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک باید مسیر ۱۷.۷ کیلومتری را با تاکسی طی کرد. البته دسترسی به فرودگاه استانبول با طی مسافت ۴۸ کیلومتری از هتل امکان‌پذیر خواهد بود. در هتل سورملی محوطه‌ای برای پارک خودروی مهمانان فراهم شده است که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سورملی استانبول


فاصله هتل تا برج های ترامپ استانبول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آرتاکوی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه وودافون استانبول:‌ ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آسمان خراش و مرکز خرید استانبول سافایر: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است