search
menu

هتل Sanli Suite Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sanli Suite Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سانلی سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانلی استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Sanli Suite Hotel Istanbul


هتل سانلی سوئیت که در زبان ترکی به آن شانلی سوئیت هم می گویند هتلی ۴ ستاره در بخش آسیایی استانبول است که چشم انداز زیبایی از جزیره های پرینس را پیش روی خود دارد. فاصله هتل تا جزیره پرینس نسبتا کم است و می توانید در صورت تمایل به بازدید این جزیره هم بروید. اطراف هتل مراکز خرید مختلفی وجود دارد اما فاصله تا جاهای دیدنی استانبول نسبتا زیاد است و آن هایی که با هدف بازدید از جاذبه ها بلیط هواپیما استانبول خریده اند شاید بهتر باشد به دنبال هتلی نزدیک تر به جاذبه ها باشند. البته با اینکه هتل از جاذبه ها دور است، اما در چند قدمی آن ایستگاه های مترو مختلفی قرار گرفته که دسترسی شما به دیگر نقاط شهر را آسان می کند. به همین دلیل اقامت در این هتل برای افرادی که می خواهند کمی از هیاهوی شهری دور باشند پیشنهاد می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سانلی سوئیت استانبول


این هتل مدرن و تمیز دارای امکاناتی مانند لابی، تلویزیون و خدمات شاتل است. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کرده و در هتل Sanli Suite Hotel Istanbul اقامت دارند، می توانند به جای تاکسی های فرودگاهی از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل استفاده کنند. گرچه اصل هتل بر بدون سیگار بودن است اما با این حال برای آسایش و راحتی مهمانان سیگاری، بخشی از هتل به عنوان فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته شده است. اگر با خودروی شخصی سفر کرده اید بد نیست بدانید که هتل پارکینگ اختصاصی ندارد اما نزدیک به هتل در خیابان فضایی به عنوان پارکینگ هست که می توانید اتومبیلتان را آنجا پارک کنید و نگران امنیتش هم نباشید چون داخل و خارج از هتل دوربین های مداربسته نصب شده اند. برای مهمانان سالمند و توان یاب امکانات چندانی وجود ندارد اما برای دسترسی راحت این عزیزان به هتل، رمپ ویژه در وروردی و آسانسور بین طبقات تعبیه شده است. خدمات نظافت به صورت روزانه در بخش های مختلف هتل انجام می شود پس دغدغه ای بابت پاکیزگی و نظافت هتل نداشته باشید. دیگر امکانات و خدمات عمومی هتل شامل خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، دستگاه فکس/ فتوکپی، مرکز تجاری، سالن جلسات، اینترنت رایگان، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته است.

اتاق های هتل


سانلی دارای ۴۲ واحد اقامتی است که ۹ تای آن ها اتاق استاندارد، ۸ تا سوئیت جونیور، ۲۳ سوئیت و ۲ گرند سوئیت است. به جز اتاق های استاندارد هتل، همگی اتاق ها ظرفیت اسکان بیش از ۳، ۴ مهمانان را داشته و مناسب گروه های دوستی و خانوادگی هستند. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل سانلی طراحی زیبا و فضای بزرگ و دلبازی دارند که اقامت را برایتان شیرین تر می کند. تلویزیون صفحه تخت، دستگاه چای/ قهوه ساز و سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها وجود دارند. صندوق امانات نیز به صورت اختصاصی در هر واحد اقامتی قرار داده شده است. اتاق ها همگی دارای حمام خصوصی اند که به سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز شده اند.

رستوران هتل


سانلی رستوران نسبتا کوچکی با ظرفیت ۹۰ مهمان را دارد که با انواع غذاهای خوش طعم ترکی آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. البته اطراف هتل رستوران های مختلفی هستند که می توانید در صورت تمایل به آن ها سری بزنید و یا به سمت مرکز شهر رفته و از غذاهای خیابانی استانبول نوش جان کنید.

فاصله هتل سانلی استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید مال تپه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتاون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو بوستانچی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است