search
menu

هتل Nippon Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nippon Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل نیپون استانبول

درباره هتل Nippon Hotel Istanbul


هتل نیپون استانبول (به انگلیسی: Nippon Hotel Istanbul) از هتل‌های ۴ستاره ولی متفاوت در استانبول ترکیه است. معیار انتخاب هتل در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد؛ برخی هزینه اقامت را مدنظر می‌گیرند و برای برخی دیگر طراحی و دکوراسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای افرادی که جز دسته دوم هستند، هتل نیپون شاید بهترین انتخاب باشد.

امکانات رفاهی هتل


معماری و دکوراسیون اتاق‌های هتل نیپون استانبول که هتلی چهار ستاره است از طراحی مینیمالیستی ژاپنی‌ها الهام گرفته و از بهترین هتل‌های استانبول است که امکانات بی‌شماری نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، سرویس حمل‌ونقل فرودگاهی، مرکز تناسب‌اندام و رستورانی با غذاهای محلی و بین‌المللی را به خریداران بلیط هواپیما استانبول ارائه می‌دهد. کف اتاق های هتل نیپون به خوبی با کفپوش‌هایی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد.

واحدهای اقامتی هتل


همچنین تمام اتاق‌های هتل نیپون استانبول از امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان شیک و مدرن، سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار برخوردارند. با وجود اینکه پذیرایی و ارائه سرویس چای و قهوه جز امکانات رایگان هتل نیپون محسوب می‌شوند. اما به منظور رفاه بیشتر میهمانان، برخی از اتاق‌های این هتل به آشپزخانه‌ کوچکی نیز مجهز شده‌اند. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل نیپون در قبال پرداخت هزینه آزاد است.

موقعیت مکانی هتل


اقامت در محله بی اغلو، برای مسافرانی که به خرید، خوردن غذاهای محلی ترکی و کشف شهر قدیمی علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. بی‌شک مهم‌ترین مزایای اقامت در این هتل دسترسی به سریع به میدان معروف تقسیم است. میهمانان هتل Nippon Hotel با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به این میدان و مناطق شلوغ و پررفت و آمدی نظیر نیشان تاشی استانبول دسترسی داشته باشند. همچنین اماکن تفریحی و فرهنگی نظیر سالن تئاتر موشین ارتوگرول (Muhsin Ertugrul Theater)، سالن کنسرت کمال رسیت ری (Cemal Resit Rey Concert Hall)، مرکز کنگره لطفی کردار (Lutfi Kirdar Convention Center) و مرکز کنگره استانبول در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر با این هتل قرار گرفته‌اند. فرودگاه صابیحا گوگچن نزدیکترین فرودگاه به هتل است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل نیپون استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک وودافون: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است