search
menu

هتل MC Arancia Resort Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MC Arancia Resort Hotel Alanya
خدمات و امکانات عمومی هتل ام سی آرنسیا آلانیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ام سی آرنسیا آلانیا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل MC Arancia Resort Hotel Alanya


هتل ام سی آرنسیا آلانیا یکی از هتل های گروه ام سی و بزرگ ترین آن هاست که در کوناکلی و سواحل آلانیا جا خوش کرده. آلانیا یکی از شناخته شده ترین شهرهای استانبول است که مانند پکیجی از گردشگری است و به همین دلیل هم توانسته توجه گردشگران را به خود جلب کند. از تاریخ حیرت انگیز گرفته تا سواحل و مراکز خرید را می توان در آلانیا پیدا کرد و شاید به همین دلیل است که بسیاری از گردشگران تمایل دارند به جای خرید بلیط هواپیما به استانبول، به آلانیا سفر کنند.

خدمات و امکانات عمومی هتل ام سی آرنسیا آلانیا


هتل ام سی آرنسیا آلانیا آل اینکلوسیو است و امکانات و خدمات عمومی آن شامل آسانسور، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی، سالن زیبایی و خدمات کانسیرج است. هتل و اتاق های آن جزو محیط های بدون سیگار هستند اما برای راحتی مهمانان سیگاری، فضای مخصوص سیگار ایجاد شده تا به دور از دیگر مهمانان با خیال راحت سیگار بکشند. اگر به دنبال فضایی برای انجام امور کاری خود هستید نگران نباشید، ام سی آرنسیا اتاق کنفرانس و جلساتی دارد که می توانید با آرامش کامل در آن کارهای خود را انجام داده و یا در صورت نیاز جلسات خود را برگزار کنید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند.
هتل MC Arancia Resort Hotel Alanya امکانات و خدمات خوبی دارد اما نقطه قوت آن در کارکنان خوش برخورد و حرفه ای آن است که به زبان های انگلیسی و ترکیه ای آشنا هستند.

اتاق های هتل


ام سی آرنسیا آلانیا انواع اتاق ها با امکانات و خدمات مختلفی دارد که می توانید از بین آن ها اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. ۱۳۰ اتاق این هتل رو به شهر و محیط اطراف هتلند، ۱۵۵ اتاق آن چشم اندازی رو به دریا دارند، ۵ اتاق آن اتاق خانواده است و ۲ اتاق دیگر نیز مخصوص مهمانان سالمند و توان یاب در نظر گرفته شده که به راحتی قابل دسترس باشند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل تمامی آنچه که برای یک تعطیلات خوب و آرام نیاز دارید قرار داده شده است. سیستم کلید کارتی در تمامی اتاق ها ایجاد شده و همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی هستند. تلویزیون با کانال های ماهواره ای نیز برای سرگرمی در اتاق ها قرار داده شده است و مهمانان در اتاق ها به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. مینی بار، صندوق امانات، سشوار، تلفن، وان و بالکن دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


تیم انیمیشن هتل در طول روز با بازی ها و اجراهای ژیمناستیک خود مهمانان را سرگرم می کنند. مهمانان می توانند در ساحل خصوصی هتل استراحت کرده و یا با تفریحات ساحلی سرگرم شوند. بخش استخر هتل با استخر روباز و سرپوشیده، سرسره آبی و استخر کودکان در اختیار مهمانان است. به جز این، در بخش اسپا هتل به خدمات و امکانات مختلفی مانند حمام ترکی، جکوزی، سونا، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی و خدمات ماساژ دسترسی خواهید داشت.

رستوران هتل


ام سی آرنسیا آلانیا ۳ رستوران دارد که رستوران اصلی آن از ساعات اولیه صبح تا عصر در خدمت مهمانان است. در رستوران اصلی می توانید به منوی کودک و منوی رژیمی نیز دسترسی داشته باشید. رستوران اوتامان همانطور که از نامش می توان حدس زد انواع غذاهای ترکی را برایتان سرو می کند و رستوران مدیترانه ای آن با انواع غذاهای مدیترانه ای و دریایی آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل ۶ کافه بار هم دارد که با انواع اسنک ها و نوشیدنی ها پذیرای مهمانان هتلند.

فاصله هتل ام سی آرنسیا آلانیا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۹ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک آلانیا: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است