search
menu

هتل Matiat Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Matiat Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی و خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماتیات استانبول

درباره هتل Matiat Hotel Istanbul


هتل ماتیات استانبول با قرار گرفتن در منطقه مارمارای استانبول، داشتن فاصله‌ ۱.۲ کیلومتری با بازار بزرگ و ارائه امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، کتری و اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق‌های خود، شرایط لازم برای رقم خوردن اقامتی دنج و آسوده را به خوبی برای مهمانانش فراهم آورده است. هتل محبوب و پرطرفدار ماتیات استانبول دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های منحصر به فرد هتل ماتیات استانبول، فرصت رفع خستگی در حمام اختصاصی مجهز به سشوار، کفش راحتی و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود گذاشته و اقامت خاطره‌انگیزی برای آنان رقم می‌زنند. البته جذابیت هتل ماتیات بیشتر از اینکه به اقامت آسوده در اتاق‌هایش پیوند خورده باشد، به حضور در تراس بی‌نظیر آن مرتبط است. تراسی که چشم‌اندازی باورنکردنی و فوق‌العاده تماشایی از شهر زیبای استانبول را در مقابل دیدگان مهمانان قرار می‌دهد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


برای رفاه بیشتر خریداران بلیط هواپیما استانبول امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خدمات نگهداری کودک، خشکشویی و اتوکشی در هتل فراهم شده است. از دیگر مزیت‌های هتل ماتیات می‌توان به فاصله ۱.۴ کیلومتری آن با مسجد سلیمانیه اشاره کرد. البته بازار ادویه استانبول هم فاصله چندانی با این هتل نداشته و فقط با ۱.۷ کیلومتر رانندگی می‌توان خود را به این بازار رساند. نزدیکی هتل به خیابان استقلال که مملو از مراکز خرید و و بوتیک‌های متنوع است که می‌توانید به روز ترین برندهای دنیا مانند زارا، نایکی و اچ‌اندام را در این خیابان پرجنب و جوش بیابید.

موقعیت مکانی هتل


ناگفته نماند که فرودگاه آتاتورک در ۱۲ کیلومتری هتل ماتیات واقع شده است که با استفاده از سرویس رفت‌ و آمد به فرودگاه می‌توان به راحتی خود را به آنجا رساند. در کل با توجه به موقعیت مکانی و امکانات هتل Matiat Hotel Istanbul،‌ می‌توان آن را گزینه‌ای بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به‌ بازدید از معماری، جاذبه‌های قدیمی شهر، خرید، تست غذاهای محلی و قدم در کوچه پس کوچه های تاریخی شهر دانست.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماتیات استانبول


فاصله هتل تا مسجد آبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان سلطان احمد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پل گالاتا: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است