search
menu

هتل Hotel Topkapi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Topkapi Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
دیگر امکانات و خدمات هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل توپکاپی استانبول

درباره هتل Hotel Topkapi Istanbul


هتل توپکاپی استانبول با فاصله‌ای ۹۰ متری از ایستگاه تراموا فیندیکلی‌زاده (Findiklizade) و مسافتی ۶۰۰ متری از ایستگاه مترو فاتح (Fatih)، به بهترین شکل ممکن از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول پذیرایی می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


هتل توپکاپی که با قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه‌های مربوط به وسایل حمل و نقل، شرایط بسیار خوبی برای دسترسی به نقاط مختلف شهر پدید آورده، ارائه‌دهنده امکاناتی همچون تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی همراه با سشوار، دمپایی راحتی و لوازم بهداشتی رایگان است.
جدا از موقعیت مکانی ایده‌آل و تسهیلات بسیار خوب و با کیفیت، هتل توپکاپی استانبول فرصت دسترسی به رستورانی بسیار شیک و لوکس را هم در اختیار مهمانان خود می‌گذارد. رستورانی که با طبخ و سرو بهترین غذاهای ترکیه‌ای و سایر غذاهای بین‌المللی طعم خوشی از سفر به استانبول را برای تک تک مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند که هر روز مهمانان هتل توپکاپی با نوش جان کردن صبحانه لذیذ و دلچسب آغاز می‌شود.

موقعیت مکانی هتل


موقعیت مکانی هتل توپکاپی استانبول به‌قدری خوب است که نمی‌توان به راحتی از کنار این موضوع عبور کرد. برای مثال، فقط با ۷ ایستگاه جابجایی با تراموا از هتل توپکاپی می‌توان نظاره گر زیبایی‌های مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی شد. بازار بزرگ استانبول هم با ۳۰ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ ایستگاه جابجایی با تراموا در دسترس قرار می‌گیرد.
ضمنا، هتل توپکاپی استانبول، فرودگاه آتاتورک را در ۱۵ کیلومتری خود می‌بیند.

دیگر امکانات و خدمات هتل


اگر در سفر خود به شهر چشم‌نواز استانبول، مهمان هتل Hotel Topkapi Istanbul شدید، از دیگر امکانات آن مثل خدمات اتاق، تبدیل ارز و صندوق امانات هم حتما بهره‌مند شوید. نزدیکی هتل به مرکز خرید هیستوریا(Historia) باعث محبوبیت این هتل توپکاپی بین مهمانان است. برای رفاه بیشتر مسافران، این هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، ، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، پاسخگویی ۲۴ ساعته و نظافت روزانه فراهم کرده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل توپکاپی استانبول


فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد فاتیح: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد لاله لی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد زیرک:‌۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است