search
menu

هتل Hotel Rio Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel Rio
امکانات هتل ریو
خدمات هتل ریو
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ریو استانبول

درباره Hotel Rio


هتل ریو استانبول یک هتل دوستاره کاملا اقتصادی در شهر استانبول است که برای یک اقامت ارزان قیمت اما با کیفیت در استانبول می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این هتل در قلب محله لاله لی قرار گرفته و از همین جهت به بسیاری از اماکن گردشگری معروف شهر نزدیک است. لاله لی یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین محله‌های استانبول است که به دلیل معماری جذاب و اماکن تاریخی معروفی که دارد بسیار در بین مسافران شهرت پیدا کرده است. آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی تنها بخشی از اماکن تاریخی جذابی هستند که در این محله قرار گرفته‌اند و با اقامت در Hotel Rio به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بازار بزرگ استانبول نیز که از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای جهان است در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با یک پیاده روی بسیار کوتاه به این بازار دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و خرید در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در هتل ریو اقامت داشته باشید و سفری دوست داشتنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل ریو


مهم‌ترین ویژگی این هتل هزینه‌های مقرون به صرفه آن است که سفر به استانبول را با هر بودجه‌ای برای مسافران امکان‌پذیر می‌کند. صبحانه هر روز صبح در سالن صبحانه‌خوری هتل سرو می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز در اطراف این هتل پر از رستوران‌های متنوع ترکی، دریایی و بین المللی است که می‌توانید صرف غذا در آن‌ها تجربه کنید. نزدیک بودن هتل به ایستگاه مترو این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و مهمانان می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند قدم زدن و تفریح در سواحل زیبای استانبول را تجربه کنند. هتل دارای سالن مشترک تماشای تلویزیون نیز است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مهمانان فراهم می‌کند. تحویل مواد غذایی، دستگاه فروش نوشیدنی، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های بدون حساسیت و… از دیگر امکانات Hotel Rio به شمار می‌روند.

خدمات هتل ریو


خدمات متفاوتی نیز در هتل ریو استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که کیفیت اقامت در هتل را برای مهمانان بیشتر می‌کنند. هتل دارای پرسنلی مجرب، متعهد و مهمنواز است که در تمام ساعات شبانه روز برای کمک به مسافران آماده هستند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ساعته فعال است و با چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و… از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تور هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند برای تجربه سفری زیباتر از این خدمات بهره‌مند شوند. سرویس خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و هیچ نگرانی بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. خدمات تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. اجرای موسیقی زنده، برگزاری تورهای محلی، خدمات دربان، تهیه بلیط و… از دیگر خدمات موجود در Hotel Rio هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل ریو استانبول دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دونفره، اتاق تریپل و اتاق توئین اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمام واحدهای اقامتی این مجموعه دارای فضایی تمیز و آرامش بخش و با امکانات رفاهی مناسبی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهند راحتی و آسایش آن‌ها را در زمان اقامت فراهم می‌کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل Hotel Rio دارای امکانات رفاهی متعددی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ریو استانبول


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۴.۱ کیلوتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است