search
menu

هتل Hotel Grand Emin Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Grand Emin Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
خدمات و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند امین استانبول

درباره هتل Hotel Grand Emin Istanbul


هتل گرند امین ۳ ستاره استانبول از لحاظ هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده همچنین با قرار گرفتن در قسمت تاریخی شهر و مجاورت دریای مرمره، زمینه تفریح مهمانانش را دوچندان می‌کند. موقعیت مکانی هتل گرند امین با توجه به فاصله کمی که از ایستگاه مترو ینی‌کاپی و آکسارای مدنظر خیلی از خریداران بلیط هواپیما استانبول و گردشگران است، چون به راحتی می‌توانند به منطقه تاریخی سلطان احمد و تقسیم دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌هایی که این هتل ۷ طبقه در اختیار مهمانان می‌گذارد با برخورداری از تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام مخصوص پذیرایی بسیار مناسبی از مهمانان خود به عمل می‌آورد. کف اتاق های هتل به خوبی با کفپوش‌هایی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد. می‌توانید از این گذشته، میل صبحانه مقوی در رستوران هتل، روز خوبی را برای مهمانان رقم می‌زند. هتل گرند امین با نوشیدنی‌های متفاوت از مهمانان خود در کنار استخر روبازش پذیرایی کرده و تجربه ای دلچسب را در خاطر مهمانان خود ماندگار می کند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل


ضمنا برای میل غذا در خارج از هتل، رستوران‌های کوم‌کاپی نزدیک‌ترین گزینه هستند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند اجاره دوچرخه استفاده کنید.

موقعیت مکانی هتل


فاصله ایستگاه مترو زیرآبی مارمارای با هتل زیاد نیست و رسیدن به آن‌جا چند دقیقه بیش‌تر طول نمی‌کشد. دسترسی به این مترو زیرآبی برای کسانی که در نظر دارند به بخش آسیایی استانبول رفت‌وآمد داشته باشند، بسیار مهم است. فرودگاه استانبول آن‌قدرها به هتل نزدیک نیست و حدود ۵۵ کیلومتر از هتل Hotel Grand Emin فاصله دارد. در این هتل امکان پارک خودرو با پرداخت هزینه‌ای روزانه وجود دارد و پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی در خدمت مراجعه‌کنندگان هستند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند امین استانبول


فاصله هتل تا مسجد لاله لی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا کتابخانه استانبول:‌ ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان بایزید: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد بایزید: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است