search
menu

هتل Burckin Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Burckin Hotel Istasnbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بورکین استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بورکین استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Burckin Hotel Istasnbul


اگر می خواهید اقامتی در دل منطقه تاریخی استانبول را تجربه کنید، حتما باید در هتل بورکین را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل با قرار گیری در منطقه سلطان احمد نه تنها دسترسی تان به جاذبه های شناخته شده استانبول را آسان خواهد کرد بلکه با چشم اندازی که رو به این جاذبه ها و مناظر دارد هر روزتان را به روزی پر انرژی تبدیل خواهد کرد. شما می توانید از تراس پشت بام هتل به خوبی مجموعه ایاصوفیه و بفسر را تماشا کنید. در عالی بودن موقعیت جغرافیایی هتل شکی نیست اما بد نیست قبل از رزرو نگاهی به امکانات هتل هم داشته باشید تا آسودگی خاطر به خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو اتاق اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بورکین استانبول


بورکین کارکنان حرفه ای و خوش برخوردی دارد که به دلیل آشنا بودن به زبان های ترکیه ای و انگلیسی به خوبی می توانند به سوالات مهمانان پاسخ داده و مشکلات اقامتی آن ها را برطرف کنند. بخش پذیرش هتل نیز با فعالیت ۲۴ ساعته خود در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را انجام می دهند تا اتاق ها سریع و بدون معطلی در اختیار مهمانان قرار داده شود. مهمانانی که خودروی شخصی دارند می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند و برای آن ها که فاقد خودروی شخصی هستند خدمات کرایه اتومبیل و رفت و برگشت فرودگاهی را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از خدمات گردشگری هتل مانند خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمت تبدیل ارز و خدمات کانسیرج استفاده کنند. دوربین مداربسته، صندوق امانات، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو، دستگاه فتوکپی و فکس، مرکز تجاری و غیره از دیگر خدمات و امکانات هتل بورکین هستند. برای خانواده های دارای فرزند نیز خدمات پرستاری از کودک/ نوزاد ارائه می شود.

اتاق های هتل


بورکین اتاق های مختلفی شامل دابل روم ها، اتاق های کانکت خانواده، دابل روم با بالکن و اتاق اکونومی دابل روم دارد که می توانید با توجه به تعداد همراهانتان اتاق مورد نظر را رزرو کنید. اتاق های خانواده کانکت هتل دارای دو اتاق خواب هستند که در هر کدام از آن ها یک تخت دابل قرار داده شده است.

امکانات اتاق های هتل


Burckin Hotel Istasnbul برای طراحی اتاق های خود از رنگ های ساده و در عین حال شیکی استفاده کرده و برای مبلمان نیز تلاش کرده تا مبلمانی مطابق با طرح و رنگ اتاق ها انتخاب کند. تمامی اتاق های بورکین مجهز به امکانات مختلفی هستند و مهمانان به هیچ وجه با کمبود یا نبود امکانات مواجه نخواهند شد. میزکار، مینی بار و حمام از جمله امکانات اتاق هاست.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


بورکین فاقد امکانات سرگرمی تفریحی مانند استخر و اسپاست اما برنامه های سرگرمی مانند اجرای زنده موسیقی، تورها یا کلاس هایی در رابطه با فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی و سرگرمی های عصرگاهی را برای مهمانانش فراهم خواهد کرد.

رستوران هتل


مهمانان هتل می توانند در رستوان بورکین از غذاهای سنتی و محلی ترکیه لذت برده و یا در لانژ هتل از چای سبک ترکی نوش جان کنند. رستوران هتل علاوه بر غذاهای ترکی غذاهای ایتالیایی و بین المللی را هم سرو می کند. از آن جا که هتل در منطقه خوبی قرار دارد می توانید به دیگر کافه ها و رستوران های اطراف سری زده و از غذاهای خیابانی استانبول هم نوش جان کنید.

فاصله هتل بورکین استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا میدان سلطان احمد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا:۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است