search
menu

هتل Black Bird Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Black Bird Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بلک برد استانبول

درباره هتل Black Bird Hotel Istanbul


هتل بلک برد استانبول (به انگلیسی: Black Bird Hotel Istanbul) در ناحیه لاله‌لی استانبول از دور پیداست. این هتل ۴ ستاره با فاصله‌ای کمتر از ۲ کیلومتر از مسجد فاتح استانبول و امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر حمام ترکی، باشگاه و سونا شرایط لازم برای رقم خوردن اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانش آماده کرده است.

واحدهای اقامتی هتل


مبلمان اتاق‌های هتل بلک برد بسیار مدرن و شیک بوده و به صورت آرامش‌بخشی چیده شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل بلک برد استانبول از تهویه مطبوع، تلویزیون، گاوصندوق و اینترنت رایگان برخوردار هستند. سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی هستند که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.

رستوران هتل


رستوران هتل بلک برد خیال مهمانان استانبول را از بابت صرف وعده‌های غذایی در محل اقامتشان راحت می‌کند. این رستوران انواع غذاهای محلی ترکی سرو می‌کند و حتی در منوی رستوران غذاهایی برای گیاه‌خواران پیدا می‌شود. از طرفی گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول می‌توانند صبح خود را با میل صبحانه‌ای که در سالن هتل سرو می‌شود، شروع کنند.

امکانات رفاهی هتل


از دیگر امکانات و ویژگی‌های هتل بلک برد استانبول که از جمله مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شوند، برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. کارکنان خوش‌اخلاق پذیرش به صورت شبانه‌روزی در خدمت مهمانان هستند و آن‌ها را در مورد کرایه خودرو و اطلاعاتی در خصوص جاذبه‌های محلی راهنمایی می‌کنند. این کارکنان با زبان انگلیسی، عربی و اسپانیایی آشنایی دارند و برای کسانی که زبان ترکیه‌ای را نمی‌دانند، خوشایند خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل


هتل بلک برد با فاصله ۶۵۵ متر از حمل‌ونقل عمومی شهر دسترسی راحتی به نقاط مختلف را فراهم آورده است و از طرفی همان اطراف هتل با وجود بناهای تاریخی و معماری‌های چشم‌نواز مسیر خوبی برای گشت‌زنی هستند. ضمنا هتل Black Bird Hotel جایی برای پارک خودروی مهمانان در نظر نگرفته است اما هماهنگی‌های لازم برای دسترسی به سیستم حمل‌ونقل را فراهم کرده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بلک برد استانبول


فاصله هتل تا مسجد لاله لی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا کتابخانه سلیمانیه: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان بایزید: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد بایزید: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۸۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است