search
menu

هتل Kronos Hotel Golbasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kronos Hotel
امکانات کلی هتل کرونوس
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل کرونوس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kronos Hotel


هتل کرونوس ترکیه در شهر گلباشی قرار دارد و اقامتگاه دنجی برای گذراندن یک تعطیلات آرام است. گلباشی شهر کوچکی است که در ۲۰ کیلومتری آنکارا قرار گرفته است. گلباشی به دلیل جاذبه‌‌‌های طبیعی، محیط زیبا و آرامش بخشی که دارد، گزینه‌ای جذاب برای اقامت به شمار می‌رود. با انتخاب هتل کرونوس برای اقامت، چند روزی را دور از آلودگی‌های شهرهای شلوغ به سر خواهید برد. با اقامت در این هتل می‌توانید در عین برخورداری از مزایای اقامت در شهرهای کوچک، دسترسی راحتی هم به جاذبه‌های آنکارا داشته باشید. Kronos Hotel دقیقا در کنار دریاچه موگان قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریاچه را به مهمانان هدیه می‌کند. چنانچه شما هم قصد سفر به ترکیه و بازدید از جاهای دیدنی آنکارا دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل کرونوس


در هتل کرونوس امکانات متعدد و باکیفیتی برای مهمانان عزیز فراهم شده است. به منظور ارتباط راحت با خانواده و دوستانتان اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است. در قسمت پذیرش هتل خدمات متنوعی ازجمله کانسیرژ، چک این/اوت خصوصی، صرافی و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، تحویل غذا، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، اتاق سیگار، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات برخوردار شوید. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و با توجه بسیار، برای ایجاد محیطی امن و آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. لازم به ذکر است در این هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی مکالمه می‌شود. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگر هتل شامل نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی و اتو برخوردار شوید. هتل کرونوس افتخار پذیرایی کودکان در هر رده سنی را دارد و هزینه اقامت کودکان بالای ۹ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی اسن بوغا نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است و حدود ۴۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد، با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامت خود برسید. لازم به یادآوری است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


باغ هتل محیط زیبایی برای گردش و بازی کودکان است. اگر اهل طبیعت‌گردی هستید، کافی است چند متر از هتل فاصله بگیرید تا با منظره‌های زیبایی از دریاچه و کوه روبرو شوید. اطراف هتل بسیار مناسب پیک‌نیک است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، تورهای دوچرخه‌سواری تدارک دیده شده است؛ این تورها شامل هزینه اضافی است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل کرونوس دارای ۲۱ اتاق شیک و مدرن است که با اثاثیه‌ی زیبا چیدمان شده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل و اتاق کلاسیک سینگل است. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند. مینی بار، چای‌ساز، روم سرویس، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، فرش، مبلمان، تلفن، کمد لباس، حمام خصوصی، دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی ازجمله امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل کرونوس با صرف صبحانه در اتاق شروع می‌شود. آخر هفته‌ها برانچ هم سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران تشریف برده و غذای مورد علاقه‌تان را حین تماشای دریاچه نوش جان کنید. رستوران زیبای هتل، لوسرا نام دارد و انواع غذاهای ترکی در آن سرو می‌شود. امکان سفارش انواع شیرینی، کوکی و نوشیدنی نیز در کافی‌شاپ هتل کرونوس وجود دارد. البته رستوران‌ها و کافه‌های دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل کرونوس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل از دریاچه موگان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل از دریاچه ایمیر: ۶ کیلومتر
فاصله هتل از شهربازی گلباشی: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله هتل از پارک موگان: ۷ کیلومتر
فاصله هتل از برج آتاکوله: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل از پارک سگمنلر: ۱۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است