search
menu

هتل Sea Bird Hotel Didim

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sea Bird Hotel Didim
امکانات و خدمات عمومی هتل سی برد دیدیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سی برد دیدیم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sea Bird Hotel Didim


هتل سی برد دیدیم، هتلی ۳ ستاره در منطقه آلتین کوم شهر زیبا و ساحلی دیدیم ترکیه است و یکی از بهترین پاتوق های گردشگران در فصل تابستان به حساب می آید. این هتل امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن ها دارد. هتل سی برد دیدیم فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد و مهمانان می توانند با طی مسافت کم به ساحل دسترسی داشته و از امکانات جذاب فراهم شده در آن لذت ببرند. همچنین، بازدید از جاهای دیدنی دیدیم ترکیه با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل امکان پذیر است. امکانات در نظر گرفته شده در هتل کاملا مطلوب و مناسب هستند و مهمانان اقامت راحت و به یاد ماندنی تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Sea Bird Hotel Didim نیز تلاش می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند و اقامت خوشی برایشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سی برد دیدیم


در هتل سی برد دیدیم امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از شهرهای اطراف و نزدیک به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند و دوست دارند در طول مسیر از منظره های طبیعی چشم نواز بهره مند شوند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان فراهم شده است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، روزنامه و ... دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بلیط، اتو، خشکشویی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، خدمات پزشکی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.
ضمنا، کارکنان هتل سی برد دیدیم به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده اند که برای استراحت مهمانان بسیار مناسب هستند. قرار گرفتن هتل در جوار ساحل آلتین کوم از امتیازات مثبت آن محسوب می شود. مهمانانی می توانند برای قدم زدن، تماشای غروب، انجام تفریحات مهیج آبی و ... به ساحل مراجعه کنند.
مهمانانی که قصد سفر به دیدیم ترکیه همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل سی برد دیدیم حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل سی برد دیدیم قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل سی برد دیدیم شامل اتاق های خانواده، سوئیت ماه عسل، استاندارد، دلوکس و ... هستند. از پنجره تمام اتاق های هتل چشم انداز زیبا و خیره کننده دریا نمایان است. اکثر اتاق ها دارای بالکن هستند و تماشای این منظره هیجان انگیز و دلنواز از بالکن دلچسب تر می شود. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک برخوردارند و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها نیز دلنشین و آرامش بخش است. کف اتاق ها با پارکت های چوبی پوشش یافته اند و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل سی برد دیدیم ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل سی برد دیدیم امکانات رفاهی اساسی و استاندارد مدرن شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، آباژور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند از لحظه به لحظه اقامتشان در هتل سی برد دیدیم لذت ببرند، بی آن که ذره ای حوصله شان سر برود. در این هتل انواع تفریحات سرگرم کننده و مهیج برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده اند. ساحل آلتین کوم تخت و چترهای آفتاب، بار نوشیدنی جات، تفریحات آبی از قبیل بنانا، شاتل، قایق سواری، جت اسکی و ... فراهم کرده است. مهمانان می توانند در ساحل حمام آفتاب گرفته و یا داخل دریا شنا و آب بازی کنند. داخل هتل نیز یک استخر روباز مخصوص بزرگسالان و یک استخر روباز مخصوص کودکان طراحی شده است. استخر کودکان دارای سرسره آبی است و فرصت هیجان و نشاط بیشتری را برای کودکان فراهم می سازد. در اطراف استخر نیز تخت ها و چترهای آفتاب، حوله، بار نوشیدنی جات و ... وجود دارند.
بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر از هیجان و پرجنب و جوش، بهره مندی از خدمات مرکز اسپا و سلامت هتل بهترین کار ممکن می تواند باشد. در این مرکز انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبتی نظیر حمام ترک، سونا و ... ارائه می شوند. مهمانانی که حتی در سفر به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، می توانند به سالن بدنسازی هتل مراجعه کرده و تمریناتشان را به طور مرتب و روزانه انجام دهند. برای کودکان عزیز و دلبند نیز کلاب کودکان و زمین بازی با اسباب بازی های متنوع در نظر گرفته شده اند. از دیگر فعالیت های تفریحی هتل می توان به بیلیارد، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت و ... اشاره کرد.

رستوران هتل


در این هتل رستوران های فضای باز و سرپوشیده فعالیت می کنند و انواع غذاهای باکیفیت و رنگارنگ را در وعده های اصلی برای مهمانان تدارک می بینند. مهمانان می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح به رستوران هتل سی برد دیدیم مراجعه و از صبحانه بوفه ای متنوع و خوشمزه نوش جان کنند. دیگر وعده ها نیز شامل انواع غذاهای محلی و بین الملل بوده و به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته سرو می شوند. یک کافی شاپ و ۴ بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارند و آماده سرویس دهی به مهمانان هستند.

فاصله هتل سی برد دیدیم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جنت کوی دیدیم ترکیه: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک دیدیم ترکیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی تاوشان بورنو دیدیم ترکیه: ۹٫۸ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک دیدیم ترکیه: ۱۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی میلتوس دیدیم: ۲۶٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است