search
menu

هتل Maril Resort Hotel Didim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maril Resort Hotel Didim
امکانات و خدمات عمومی هتل ماریل ریزورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماریل ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maril Resort Hotel Didim


دیدیم از شهرهای کشور ترکیه است که به تازگی با استقبال گردشگران رو‌به‌رو شده است. این شهر مدتی است مورد توجه گردشگرانی قرار گرفته است که به دنبال تجربه شهرها و مکان‌های بکرتر و خلوت‌تر برای سفر و سیاحت هستند. یکی از ریزورت هتل‌های مجلل، پنج ستاره و متناسب با سفری آرامش بخش و به‌یادماندنی، هتل ماریل ریزورت است. اگر بلیط ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که هتل ماریل تا فرودگاه میلاس بدروم حدود یک ساعت و ربع فاصله دارد. در اطراف هتل ماریل ریزورت چندین ساحل مختلف وجود دارد که می‌توانید در جوی آرام و دلپذیر ساعاتی خوش را در کنار دریای آبی و ساحل نیلگون سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماریل ریزورت


هتل ماریل ریزورت دیدیم خدمات و امکاناتی با کیفیت را آرائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده و بی‌دغدغه داشته باشند. امکانات هتل ماریل ریزورت شامل مواردی است از جمله آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، استخر سرپوشیده، استخر روباز، اسپا، ماساژ، حمام، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن آرایش و زیبایی، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، بیزینس سنتر، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل MARİL RESORT HOTEL ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، تبدیل ارز، خدمات دربانی، امکان اجاره خودرو، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، فروش بلیط جاهای دیدنی دیدیم، کنسرت‌ها و نمایش‌ها و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. در صورتی که بلیط لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل ماریل ریزورت استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل مجلل ماریل دیدیم علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به چندین زبان خارجی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند. قابل ذکر است که در هتل ماریل ریزورت امکان برگزاری مراسم‌های جشن عروسی و تولد وجود دارد.

اتاق های هتل


در مجموع ۱۹۲ اتاق در هتل ماریل ریزورت قرار دارد که در انواع مختلف و با دکوراسیونی شیک و گیرا و طراحی راحت و مناسب هستند. اتاق‌های هتل MARİL RESORT HOTEL شامل این موارد است: اتاق‌های استاندارد یک نفره، دو نفره، سه نفره و اتاق‌های خانوادگی. برخی از اتاق‌ها دارای نمای دریا هستند و برخی دیگر نمای مناظر اطراف را دارند. اتاق‌های استاندارد با نمای دریا و اتاق‌های خانوادگی دارای بالکن به همراه میز و صندلی هستند که می‌توانید چشم‌اندازی حیرت‌انگیز و چشم نواز را از دریا و فضای سبز ببینید و لذت ببرید. اتاق‌های ویژه عروس و داماد و ماه عسل هم در هتل ماریل ریزورت دیدیم وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبای هتل ماریل ریزورت دیدیم، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. تجهیزات هتل MARİL RESORT HOTEL شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تنوع در سفر خود و تفریح به بخش اسپا، ماساژ، سونا و حمام هتل ماریل ریزورت بروید و لحظاتی دلچسب و گوارا را تجربه کنید، حس آرامش و آسودگی را به خود هدیه دهید و خستگی‌های جسمی و روحی خود را فراموش کنید. در استخر روباز که فصلی است و در استخر سرپوشیده هتل ماریل می‌توانید اوقاتی دلپذیر را داشته باشید. علاقه‌مندان به ورزش هم می‌توانند در باشگاه ورزشی ساعاتی را به توجه به تندرستی خود اختصاص دهند. همچنین هتل MARİL RESORT HOTEL تورهای پیاده‌روی، شادی تور و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند. در ساحل و دریای روبروی هتل ماریل ریزورت می‌توانید قایق‌سواری، غواصی و ماهی‌گیری را هم تجربه کنید. از دیگر مزیت های هتل ماریل ریزورت وجود زمین بازی و وسایل متنوع بازی برای کودکان است.

رستوران هتل


در رستوران و کافی‌شاپ شیک و دنج هتل ماریل ریزورت هم در فضای داخلی هتل و هم در فضای باز هتل، می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و مفصل را در تمام وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام میل کنید و در کنار همسفران و یا خانواده خود اوقاتی خاطره‌انگیز و خوش را سپری کنید.

فاصله هتل ماریل ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ساحل آلتینکوم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان دلفین: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مارینای دیدیم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد آپولو: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی میلتوس: ۲۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است