search
menu

هتل First Class Hotel Didim

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره First Class Hotel Didim
امکانات هتل فرست کلاس دیدیم
خدمات هتل فرست کلاس دیدم
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فرست کلاس دیدیم

درباره First Class Hotel Didim


هتل فرست کلاس دیدیم یک هتل ۴ ستاره بسیار زیبا است که در شهر دیدیم واقع شده است. دیدیم یکی از شهر‌های ساحلی کشور ترکیه است به دلیل آب و هوای مدیترانه ای، جاذبه‌های تاریخی متفاوت و تفریحات فراوانی که در آن وجود دارد هرساله مورد توجه بسیاری از مسافران از سرتاسر دنیا قرار می‌گیرد و یکی از توریست‌پذیر‌ترین شهر‌های کشور ترکیه است. شهر باستانی میلتوس دیدیم، معبد آپولو، شهر باستانی پریه نه و… تنها بخشی از اماکن تاریخی و جذابی هستند که در این شهر وجود دارند. هتل فرست کلاس دیدیم در نزدیکی ساحل قرار گرفته و با امکانات رفاهی و خدمات بسیار خوبی که به مسافران ارائه می‌دهد لذت سفر را برای مهمانان ساکن در هتل چندین برابر می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای دیدیم در First Class Hotel Didim اقامت داشته باشید و سفری زیبا و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل فرست کلاس دیدیم


در این هتل امکانات رفاهی بسیار گستره‌ای به مهمانان ارائه می‌شوند که بدون شک مورد توجه مسافران قرار خواهند گرفت. صبحانه در هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام نیز در این هتل ۳ رستوران وجود دارد که انواع غذاهای ترکی و خارجی را به مهمانان ارائه می‌دهند. یک استخر روباز بزرگ در محوطه هتل قرار گرفته که اطراف آن با صندلی‌های ساحلی پوشیده شده و مسافران می‌توانند در زمان اوقات فراغت از آن بهره‌مند شوند. باغ زیبایی که First Class Hotel Didim قرار دارد بهترین محل را برای استراحت روزانه و قدم زدن مهمانان فراهم می‌کند. هتل به ساحل دریای اژه نزدیک است و مسافران می‌توانند در هر زمان که مایل باشند به ساحل دسترسی داشته باشند و از تفریحات موجود در آن لذت ببرند. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام نیز است و مهمانانی که به ورزش کردن علاقه‌مند هستند می‌توانند طعم دلپذیر ورزش را در سفر نیز تجربه کنند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، زمین بازی، باشگاه کودکان، استخر مخصوص کودکان و… از دیگر امکانات موجود در این هتل هستند.

خدمات هتل فرست کلاس دیدم


علاوه بر امکانات خوبی که در هتل فرست کلاست دیدیم به مهمانان ارائه می‌شوند این هتل دارای خدمات گسترده‌ای نیز است که اقامت را برای مهمانان دلپذیر‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. پرسنل هتل بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند و برای هر راهنمایی می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب کنید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به سه زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای سالن آرایش و زیبایی است که مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از خدمات آن بهره‌مند شوند. میز پذیرش هتل دارای صندوق امانات است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا اشیاء ارزشمند خود را در یک محل امن به امانت بسپارند و نگران گم کردن و از دست دادن آن‌ها نباشند. خدمات تور هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران را برای تجربه سفری لذت بخش‌تر و زیباتر راهنمایی می‌کند. خشکشویی، لباسشویی، سرویس دربان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات First Class Hotel Didim هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل فرست کلاس دیدیم واحدهای اقامتی متنوعی را برای مهمانان در نظر گرفته است که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحد را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. این هتل دارای ۱۰۰ اتاق و ۱۵ سوئیت مجزا است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۴۰۰ تخت می‌رسد. تمام واحدهای اقامتی این مجموعه دارای فضایی تمیز، زیبا و آرامش بخش هستند و احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی First Class Hotel Didim دارای امکانات رفاهی متنوعی هستندکه از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کانال‌های ماهواره ای، بالکن مبله، وای فای رایگان، تلفن، گاوصندوق و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فرست کلاس دیدیم


فاصله هتل تا ساحل آلتینکوم: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا دیدیم مارینا: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد آپولو: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی دیدیما: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی دیدیم: ۴.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است