search
menu

هتل Aquasis De Luxe Resort & SPA Didim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aquasis De Luxe Resort & SPA Didim
امکانات رفاهی هتل
خدمات و واحدهای اقامتی هتل
دیگر امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک هتل آکواسیس دلوکس دیدیم

درباره هتل Aquasis De Luxe Resort & SPA Didim


هتل آکواسیس دلوکس دیدیم در شهر دیدیم ترکیه، هتلی لوکس و ۵ ستاره یوآل (UALL) است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می‌شود. این هتل در فاصله ۳.۱ کیلومتری آلتین کوم (Altinkum) قرار دارد.

امکانات رفاهی هتل


در سراسر هتل آکواسیس دلوکس دسترسی به اینترنت وای فای رایگان وجود دارد و تمامی اتاق‌هایش مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. امکانات قابل ملاحظه این هتل شامل استخر روباز، زمین بازی کودکان، بالکن آفتاب و رستوران‌های متنوع می‌باشند. همچنین، برای کسانی که با اتومبیل شخصی خود به شهر دیدیم سفر کرده و هتل آکواسیس دلوکس دیدیم را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، خدمات پارکینگ رایگان ارائه می‌گردد.

خدمات و واحدهای اقامتی هتل


تمامی اتاق‌های مهمان هتل آکواسیس دلوکس دیدیم دارای تلویزیون‌های صفحه تخت، سرویس‌های بهداشتی، محل نشیمن جهت آسایش و استراحت مهمانان و همچنین سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. برخی از اتاق‌های Aquasis De Luxe Resort & SPA Didim از منظره فوق‌العاده زیبای دریا و استخر برخوردار بوده و مهمانانی که قصد اقامت در این اتاق‌ها را داشته باشند بایستی از قبل برای رزرو اتاق اقدام نموده و یا درخواست خود را با پذیرش هتل در میان بگذارند.

دیگر امکانات رفاهی هتل


از آن جایی که حمام ترکی بسیار معروف است، در مرکز سلامت و اسپای هتل آکواسیس دلوکس دیدیم خدمات حمام ترک، اسپا و ریلکسیشن ارائه می‌گردند. در کنار این مجموعه برای کسانی که دوست دارند در مسافرت مواظب سلامتی و تناسب اندام خود باشند، باشگاه ورزشی قرار گرفته است که مجهز و کامل می‌باشد. همچنین، سایر امکانات ورزشی در هتل موجود هستند که در صورت تمایل می‌توانید درباره آن‌ها از پذیرش ۲۴ ساعته هتل سوال کنید.
هتل آکواسیس دلوکس دیدیم دارای ساحل اختصاصی با امکانات ویژه است که مکان مناسبی برای استراحت، حمام آفتاب و برخی تفریحات آبی (غواصی، شنا، شیرجه و ...) گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت به حساب می‌آید و آن‌ها بسیار خرسند و راضی نگه می‌دارد.
و یک خبر خوب برای بانوانی داریم که در هتل آکواسیس دلوکس اقامت می‌کنند. می‌دانید که معمولا مسافران به ویژه بانوان دوست دارند در طول مسافرت زیبا و مرتب باشند. به همین دلیل سالن زیبایی هتل آکواسیس دلوکس این امکان را برای مهمانانش فراهم کرده است. با اقامت در هتل آکواسیس دلوکس دیدیم یکی از زیباترین اقامت‌هایتان را در ترکیه تجربه خواهید کرد.

اماکن نزدیک هتل آکواسیس دلوکس دیدیم


فاصله تا مارینای دیدیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان دلفین: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه آلتین کوم: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه میلاس: ۴۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است