search
menu

هتل Voyage Bodrum Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Voyage Bodrum Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل وویاژ بودروم
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وویاژ بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Voyage Bodrum Hotel


هتل وویاژ بودروم، از هتل‌های ۵ ستاره عالی در بهترین موقعیت مکانی شهر گردشگری و ساحلی بودروم، ترکیه است که امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. اگر در سفر به بدروم می‌خواهید اقامت لوکس تجربه کرده و در عین حال به جاهای دیدنی دسترسی آسان داشته باشید، هتل وویاژ از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. هتل مقابل ساحل واقع شده و تا مرکز شهر فاصله بسیار کمی دارد. سواحل بودروم بسیار زیبا هستند و ازجمله دلایل گردشگران برای سفر به این شهر زیبا به حساب می‌آیند. چنانچه در روزهای پایانی بهار و فصل تابستان به بودروم سفر کنید، بسیاری از افراد معروف ترکیه چون خواننده‌ها، بازیگران، هنرمندان و ... را ملاقات خواهید کرد. چراکه بودروم پاتوق لوکس و تابستانی افراد معروف ترکیه است. خرید سوغاتی و یادگاری از مراکز خرید بودروم و فروشگاه‌های محلی را از دست ندهید. بازدید از جاذبه های باستانی و تاریخی بودروم خالی از لطف نیست. در این بازدید اطلاعات و دانش زیادی درباره تاریخ، بناها و معماری‌ها به دست خواهید آورید. پس از گشت و گذارهای طولانی در بودروم ، استراحت در هتل وویاژ بودروم خستگی را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان محترم و زحمتکش هتل Voyage Bodrum Hotel تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وویاژ بودروم


در هتل وویاژ بودروم امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما بودروم سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، مینی مارکت، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده نمایند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل وویاژ بودروم وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل، توئین و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از دریا، استخر، فضای سبز، محوطه هتل و ... تشکیل داده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند که مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه شده‌اند. تماشای غروب از بالکن در حالی که روی صندلی لم داده و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را نوش جان می‌کنید، بسیار دل انگیز و رؤیایی است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری همه روزه به طور رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات در هتل اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل وویاژ بودروم امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل وویاژ بودروم یک سری امکانات در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و حوصله‌شان سر نرود. مهمانان می‌توانند در طول روز به فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری، کوهنوردی، بیلیارد، دارت، تنیس روی میز بپردازند و یا در ساحل به انجام ورزش‌های آبی چون موج سواری، غواصی، قایق سواری، و ... مشغول شوند. داخل هتل نیز یک استخر روباز وجود دارد که قابل استفاده برای بزرگ‌سالان است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند در روزهای گرم آفتابی از شنا و حمام آفتاب لذت ببرند. برای رفع خستگی و تجربه روزی سرشار از آرامش، استفاده از خدمات اسپا و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، سونا، حمام و ... پیشنهاد می‌گردد. در سالن زیبایی هتل نیز انواع خدمات زیبایی برای خانم‌ها و آقایان ارائه می‌شوند. یک سالن بدنسازی هم برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. با تاریک شدن هوا نیز در هتل اجراها و موسیقی زنده و تفریحات شبانه آغاز گشته و لحظات شاد و مفرح برای مهمانان رقم می‌زند.

رستوران هتل


در رستوران هتل وویاژ بودروم همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. وعده صبحانه شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می‌گردند و گزینه‌های باور نکردنی از غذاهای متنوع در اختیارتان قرار می‌دهند. در کافه قنادی هتل انواع شیرینی‌ها و دسرها آماده و سرو می‌شوند. برای داشتن عصرانه دلپذیر حتماً سری به آن بزنید. بار نوشیدنی جات هتل نیز در کنار استخر واقع شده و انواع میان وعده‌ها، مزه‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل وویاژ بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه میندروس بودروم: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی بودروم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر یونانی بودروم: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آگورا: ۱۸٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است