search
menu

هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum
امکانات کلی هتل وگ سوپریم بودروم
اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وگ سوپریم بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum


هتل وگ سوپریم بدروم انتخابی ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیلات فوق‌العاده است. وگ سوپریم یک هتل ۵ ستاره جذاب است که در شهر بودروم قرار دارد. بودروم شهری در شبه جزیره بدروم است که از سواحل جنوب غربی ترکیه تا دریای اژه امتداد دارد. این شهر به دلیل سواحل زیبا و جاذبه های تاریخی منحصر به فرد از مقاصد گردشگری مهم ترکیه به شمار می‌رود. با خرید آنلاین بلیط هواپیما بدروم می‌توانید به راحتی به این شهر سفر کرده و از جاهای دیدنی بدروم بازدید کنید. خوشبختانه هتل های لوکس متنوعی در این شهر قرار دارند که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. هتل وگ سوپریم در سواحل توربا قرار دارد و با درختان کاج احاطه شده است؛ چشم انداز زیبای دریای اژه به زیبایی این هتل افزوده است. البته جذابیت هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum به موقعیت مکانی عالی و منظره های زیبا ختم نمی‌شود. امکانات و خدمات ممتازی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود که آنها را به بازدید مجدد راغب می‌کند.

امکانات کلی هتل وگ سوپریم بودروم


به منظور گذراندن یک آخر هفته شگفت‌انگیز امکانات و خدمات رفاهی باکیفیتی برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات اساسی این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده اشاره کرد. هتل وگ سوپریم به دلیل داشتن امکاناتی نظیر کالسکه، وسایل بازی کودکان، محوطه بازی در داخل هتل، باشگاه کودکان، بازی هایی نظیر پازل و همچنین خدمات نگهداری از کودکان از گزینه های محبوب برای خانواده ها به شمار می‌رود. امکانات دیگری نظیر کپسول آتشنشانی، صرافی، فروشگاه، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، دزدگیر، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، تهویه مطبوع و آسانسور در هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum وجود دارند. ناگفته نماند با اقامت در هتل وگ سوپریم پکیج کاملی از خدمات اسپا و زیبایی برای شما فراهم خواهد شد؛ اسپا، ماساژ، پدیکور، مانیکور، اسکراب، سونا و جکوزی از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره هستند. اتاق ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است در این هتل ترانسفر رفت و برگشت به مهمانان ارائه می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


اتاق های هتل وگ سوپریم بسیار زیبا و مجلل هستند و هر آنچه برای یک اقامت دلپذیر نیاز است با بالاترین کیفیت ممکن در اتاق ها گنجانده شده است. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل قرار دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق سوپریور (ویو دریا)، اتاق سوپریور (ویو مزرعه)، سوئیت خانواده گاردن، سوئیت خانواده (ویو دریا)، سوئیت خانواده (ویو دریا)، ویلای آفرودیت (۵ نفره)، ویلای آپولون (۷ نفره)، ویلای پرزیدون (۸ نفره)، ویلای پرزیدنتال (۱۰ نفره) و ویلای هرمس (۱۱ نفره) اشاره کرد. تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی به محوطه اطراف هتل دارند. امکانات داخل اتاق های هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum شامل تهویه مطبوع، مینی بار، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، میز، روم سرویس، تلفن، کمد لباس، رخت آویز، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی است.

امکانات تفریحی هتل


جذاب‌ترین ویژگی هتل وگ سوپریوم ساحل اختصاصی آن است. این هتل دارای ۲ ساحل خصوصی است که در حدود ۸۰۰ متر هستند و مهمانان می‌توانند به راحتی از آرامش ساحل لذت ببرند و یا در دریا شنا کنند. همچنین این هتل دارای دو استخر فصلی است که استفاده از آنها برای مهمانان هتل رایگان است. باغ وسیع هتل گزینه خوبی برای قدم زدن، پیکنیک و بازی کودکان است. اگر دوست دارید هیجان بیشتری تجربه کنید به پارک آبی هتل سر بزنید. برای خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر سفر فعالیت هایی نظیر یوگا، بدمینتون، گلف، دارت، تنیس، پینگ پونگ، کارائوکه، بسکتبال، فوتبال، غواصی، قایق‌رانی و بولینگ برای مهمانان تدارک دیده شده است. اگر اهل بدنسازی باشید از دیدن باشگاه مجهز هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum به وجد خواهید آمد. با رقص زومبا نشاط بیشتری به سفرتان بدهید.

رستوران هتل


چندین رستوران بی‌نظیر داخل هتل قرار دارند و مهمانان را از رفتن به رستوران های دیگر بی‌نیاز می‌کنند. رستوران اصلی برای هر ۳ وعده غذایی باز است و غذاها به صورت سلف سرویس ارائه می‌شوند. همچنین ۴ رستوران دیگر داخل هتل قرار دارند که می‌توانید غذاهایی از خاور دور، ترکی، ایتالیایی و همچنین غذاهای دریایی در آنجا سفارش دهید. یک کافی‌شاپ لوکس هم داخل هتل Vogue Hotel Supreme Bodrum قرار دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آنجا سرو می‌شود.

فاصله هتل وگ سوپریم بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعت: ۶۵۰ متر
فاصله تا قلعه بودروم: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر یونان بوستان: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است