search
menu

هتل Uyku Butik Otel Bodrum

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Uyku Butik Otel
امکانات و خدمات عمومی هتل اویکو بوتیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اویکو بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Uyku Butik Otel


هتل اویکو بوتیک، هتلی اقتصادی و دو ستاره است که در شهر بودروم در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل اویکو بوتیک بودروم برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاهی راحت، ارزان و به‌صرفه که در نزدیکی دریا قرار داشته‌باشد؛ بسیار ایده‌آل و مناسب است. همچنین کسانی که در طول مدت سفر خود بیشتر در بیرون از هتل،‌ وقت خود را برای بازدید از جاذبه‌های معروف بودروم و یا مراکز خرید بودروم سپری می‌کنند و برای استراحت می‌خواهند در هتلی نزدیک اقامت کنند؛ هتلUyku Butik Otel بسیار مناسب است زیرا تا جاهای دیدنی بودروم فاصله کمی دارد. اگر قصد دارید در بوتیک هتل اویکو اقامت کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما چارتر خریداری کنید و سپس از فرودگاه میلاس بودروم به هتل اویکو بوتیک بروید. در طول مدت اقامت خود در شهر زیبا و تماشایی بدروم و اقامت در هتل اویکو بوتیک، حتما به پارک های آبی بدروم بروید تا اوقاتی فراموش‌نشدنی و مفرح را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اویکو بوتیک


هتل Uyku Butik Otel برای آنکه مسافران با کمبودی روبه‌رو نشوند و اقامتی آسوده و شیرین را تجربه کنند؛ امکانات و خدماتی خوب و مناسب را ارائه می‌دهد. در ابتدا که به هتل اویکو بوتیک بودروم می‌رسید؛ در کنار درب هتل، مکانی برای نشستن که برای استراحت مسافران تعبیه شده‌است و همچنین درختی تنومند و زیبا را می‌بینید؛ سپس وارد هتل که شوید؛ لابی را ملاحظه می‌کنید. در هتل اویکو بوتیک می‌توانید در کافی‌شاپی دنج در فضای داخلی هتل بنشینید و یا در تراس هتل اویکو بوتیک بدروم در کافه‌ای با فضای دلنشین صبحانه میل کنید. اگر با خودرو خود سفر می‌کنید؛ خیالتان راحت باشد زیرا هتل اویکو بوتیک دارای پارکینگ رایگان است.
در ضمن اصلا نگران دوری از تکنولوژی نباشید! چرا که هتل Uyku Butik Otel دارای اینترنت وای‌فای رایگان است. اگر اشیا گران‌بهایی با خود به همراه دارید؛ می‌توانید آنها را با پرداخت مبلغی، به صندوق امانات هتل اویکو بوتیک بسپارید. کارکنان مجرب هتل اویکو بوتیک بودروم علاوه بر زبان ترکی، می‌توانند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند. خدماتی که هتل اویکو بوتیک برای راحتی هر چه بیشتر مسافران ارائه می‌دهد؛ شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، بیدار باش، نظافت روزانه، خشکشویی، فکس، فتوکپی و میز ارائه و فروش تور برای علاقه‌مندان به گشت‌وگذار در شهر با تور و برنامه مشخص است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید و قصد دارید به فرودگاه بروید؛ از هتل اویکو بوتیک بودروم بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند.

اتاق های هتل


هتل به‌صرفه و در ‌عین‌ حال بسیار راحت اویکو بوتیک دارای ۱۰ اتاق است که چیدمانی چشم‌گیر و زیبا دارند و برای اقامتی خانوادگی و یا دوستانه و همراه با آسایش طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل Uyku Butik Otel بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین و اتاق بیسیک سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل. برخی از اتاق‌های هتل اویکو بوتیک دارای بالکن هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکاناتی که در اتاق‌های هتل Uyku Butik Otel بودروم قرار دارند برای اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند که شامل یخچال، تلویزیون، کمد لباس، مبلمان، میز، صندلی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل اویکو بوتیک بودروم نمی‌توانید سیگار بکشید اما در تراس و فضای باز این امکان مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس هتل اویکو بوتیک یک دارت قرار داده شده‌است که فرصتی مناسب است تا در کنار همسفران خود بازی کنید، سرگرم شوید و ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

رستوران هتل


کافی‌شاپی دنج و باصفا در تراسی که در پشت‌بام هتل اویکو بوتیک قرار دارد، دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده و چشم‌نواز از شهر و مناظر سرسبز اطراف است که برای شروع کردن صبحی دل‌انگیز و پرانرژی و میل‌کردن صبحانه‌ای مفصل و لذیذ بسیار عالی و مناسب است. هتل Uyku Butik Otel بودروم یک کافه هم در داخل هتل دارد که می‌توانید میان‌وعده‌ای خوشمزه را میل‌کنید.

فاصله هتل اویکو بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ بودروم: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل آکان: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه بودروم: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوآسیس: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل بیتز: ۱۷ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است