search
menu

هتل The Marmara Bodrum - Adult Only

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Marmara Bodrum - Adult Only
امکانات کلی هتل مارمارا بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارمارا بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Marmara Bodrum - Adult Only


هتل مارمارا بدروم از هتل‌های ۵ ستاره و مشهور شهر بدروم است. این هتل مخصوص بزرگسالان طراحی شده است. شهر ساحلی بدروم در حاشیه دریای اژه قرار دارد و از گردشگاه‌های محبوب ترکیه به شمار می‌رود. اگر مایل به گذراندن یک تعطیلات خاطره‌انگیز در کنار ساحل هستید، پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به شهر بدروم است. با اقامت در Hotel The Marmara Bodrum از امتیازات ویژه‌ای مثل ساحل خصوصی برخوردار خواهید شد. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی بدروم از جمله قلعه بدروم و برج فرانسوی در ۱ کیلومتری این هتل قرار دارند. هتل مارمارا در سال ۱۹۹۹ شروع به کار کرده و سابقه خوبی در زمینه هتلداری دارد. با اقامت در این هتل تعطیلاتی رویایی پیش رویتان خواهد بود. بازدید از موزه های بودروم و مراکز خرید بودروم را از دست ندهید.

امکانات کلی هتل مارمارا بدروم


در هتل مارمارا بدروم (مخصوص بزرگ‌سالان) تمام خدمات در بالاترین استاندارد ممکن به مهمانان ارائه می‌شود. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات تور، کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان و چک‌این/اوت سریع ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای و مجرب هتل با خوش‌رویی و وظیفه‌شناسی تمام برای ایجاد اقامتی بی‌عیب و نقص تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی، ترکی یا آلمانی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. لازم به ذکر است هتل مارمارا برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است.
با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در شهر رانندگی کرده و از تمام جاهای دیدنی بدروم بازدید نمایید. در صورت نیاز به خدمات آرایشی، پیرایشی و انواع خدمات زیبایی سری به سالن زیبایی هتل بزنید. فکس، فتوکپی، امکانات جلسه و سالن همایش، هتل مارمارا بدروم را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو بهره‌مند شوید. ورود حیوانات خانگی به این هتل مانعی ندارد و امکاناتی نظیر ظرف غذا ارائه می‌شود؛ ممکن است بابت این سرویس هزینه اضافی دریافت شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم در 30 کیلومتری هتل مارمارا بودروم قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۹۵ اتاق مدرن و شیک هتل مارمارا بسیار باسلیقه چیده شده‌اند. هتل مارمارا دارای واحدهای اقامتی متفاوتی است و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره، شامل اتاق لاکچری (با منظره دریا)، اتاق دلوکس، سوئیت پرزیدنت، اتاق دلوکس تریپل، اتاق لاکچری تریپل (با منظره دریا) و سوئیت‌ کرنر (با منظره دریا) است. سوئیت‌ها دارای ۲ نوع دونفره و سه نفره هستند. واحدهای اقامتی با مجسمه‌های ساخته‌‌ی مولوت آکییلدیز آراسته شده‌اند. ترکیب اثاثیه‌ی چوبی و لوازم مدرن محیط جذابی را خلق کرده ‌است. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس خصوصی هستند که از برخی از آن‌ها نمای زیبایی از دریا مشاهده می‌شود. مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، حمام، وان حمام عمیق، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بخشی از امکانات داخل واحدهای اقامتی هستند.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران برای بازدید از سواحل، اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما بدروم می‌کنند. هتل مارمارا بدروم با ساحل اختصاصی، امکان انجام تفریحات آبی را برای مهمانان میسر می‌کند. ساحل اختصاصی در طول تابستان باز است و در طول این مدت خدمات رفت‌و‌برگشت به ساحل برای مهمانان ارائه می‌شود. از استخر هتل مارمارا منظره زیبایی از خلیج بدروم دیده می‌شود. استفاده از استخرهای این مجموعه برای عموم مهمانان رایگان است. در کنار استخرها امکاناتی مثل صندلی‌های آفتاب‌گیر و حوله استخر موجود است. اسکواش و تنیس از سرگرمی‌هایی هستند که امکاناتشان برای مهمانان فراهم شده است. در این مجموعه پکیج کاملی از خدمات تندرستی به مهمانان ارائه می‌شود. با استفاده از سرویس اسپا و انواع ماساژ انرژی دوباره‌ای به دست خواهید آورد. از امکانات دیگر می‌توان به سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی و حمام ترکی اشاره کرد.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان یا رستوران هتل نوش جان نمایید. ترکیبی از خوراکی‌های ترکی و بین‌المللی برای صبحانه سرو می‌شوند. برای ناهار و شام می‌توانید از انواع غذاهای بین‌المللی موجود در منو سفارش دهید. انواع میوه، اسنک، غذاهای رژیمی و نوشیدنی نیز موجود است. ناگفته نماند در صورت درخواست، لوازم باربکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی باشند.

فاصله هتل مارمارا بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از برج فرانسوی: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از ساحل آکان: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از موزه باستان‌ شناسی زیر آب بودروم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از قلعه بودروم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله از ساحل گومبت: ۳٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است