search
menu

هتل Su Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Su Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل سو بدروم
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سو بدروم از جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Su Hotel Bodrum


هتل سو بدروم ۱۲ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل بدروم فاصله دارد. شهر بدروم در حاشیه دریای اژه قرار دارد و به علت سواحل زیبایش گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. اگر علاقه‌مند به یک سفر کاملا تفریحی هستید، اقامت در هتل سو بدروم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با اقامت در Su Hotel Bodrum دسترسی خوبی به دیگر جاذبه‌های دیدنی و سواحل بودروم خواهید داشت. برج فرانسوی ۵۰۰ متر و قلعه بدروم ۷۰۰ متر با هتل سو بدروم فاصله دارند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید خیلی راحت به این شهر ساحلی سفر کنید. هتل سو بدروم در سال ۲۰۰۶ به بهره‌برداری رسیده است و امکانات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند.

امکانات کلی هتل سو بدروم


در هتل سو بدروم امکانات و خدمات ویژه‌ای برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات متنوعی از جمله چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کانسیرج، اتاق چمدان و صرافی ارائه می‌شود. امکان اجاره خودرو و دوچرخه در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. هتل سو بودروم با داشتن خدمات نگهداری از کودک و امکاناتی مثل فضای بازی سرپوشیده و کالسکه، گزینه‌ مناسبی برای اقامتی والدینی است که به همراه کودکان خردسال خود به سفر می‌روند.
این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۵ سال، تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است هتل سو بدروم برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. کارکنان حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هتل کاملا آشنا با اصول هتلداری هستند و برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی هم در این هتل صحبت می‌شود. در هتل سو خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی، پرس شلوار و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم در ۳۱ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. بهتر است از سیگارکشیدن در مناطق مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. توجه داشته یاشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن ها


واحدهای اقامتی این هتل شامل ۲۵ اتاق شیک و زیبا است. اتاق‌های مدرن هتل با اثاثیه‌ی سنتی و رنگ‌های شاد آراسته شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سوپریور تویین، اتاق سوپریور دوبل، سوئیت جونیور، اتاق سینگل، اتاق تویین، اتاق تریپل، سوئیت کینگ و سوئیت گرند است. بیشتر اتاق‌ها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از حیاط از آن‌ها دیده می‌شود. از امکانات داخل واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی اشاره کرد. برخی از واحدهای اقامتی این مجموعه دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است گهواره برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


نزدیکی به سواحل بدروم انجام بسیاری از تفریحات آبی را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از استخر برای مهمانان هتل رایگان است. این استخر فصلی بوده و محدودیت سنی ندارد. لوازم جانبی استخر شامل آفتاب‌گیر و حوله‌های مخصوص است. اتاق بازی و زمین گلف از دیگر امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌روند. باغ زیبای هتل دارای درختان انجیر، انگور و نارنج است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در این باغ مدیترانه‌ای گردش کنید.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران نوش جان کنید. صبحانه کانتیننتال، گیاهی، بدون گلوتن و آسیایی از انواع صبحانه‌های موجود در هتل سو هستند. برای ناهار و شام غذاهای محلی سرو می‌شوند. انواع اسنک، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. برای صرف کیک، شیرینی و دسرهای خوشمزه سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. البته رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی انتخاب‌ مناسبی هستند.

فاصله هتل سو بدروم از جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله از برج فرانسوی: ۵۰۰ متر
فاصله از موزه باستان‌ شناسی زیر آب بودروم: ۶۰۰ متر
فاصله از قلعه بودروم: ۷۰۰ متر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از ساحل آکان: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از ساحل گومبت: ۱٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است