search
menu

هتل Smart Holiday Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Smart Holiday Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل اسمارت هالیدی بدروم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسمارت هالیدی بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Smart Holiday Bodrum


هتل اسمارت هالیدی در شهر بدروم کشور ترکیه واقع شده است. شهر بدروم، شهری ساحلی با جاذبه های طبیعی و تاریخی فوق العاده زیبا در کنار دریای اژه است که گردشگران زیادی برای تفریح و استراحت به آن سفر می کنند. مسافران در این شهر طبیعتاً به دنبال هتلی با کیفیت و راحت هستند که اقامتی آسوده را داشته باشند، به همین خاطر هتل چهار ستاره و مجلل اسمارت هالیدی بدروم انتخابی بسیار مناسب است. این هتل در سال ۲۰۱۹ بازسازی شده است و تجهیزات آن نوسازی شده اند تا هتلی بهتر و با کیفیت تر باشد. هتل اسمارت هالیدی موقعیت قرار گیری خوبی در شهر دارد و به مراکز خرید بودروم، سواحل بودروم و جاهای دیدنی نزدیک است. اگر بلیط هواپیما خارجی به مقصد ترکیه رزرو کرده اید، از فرودگاه میلاس بدروم تا هتل اسمارت هالیدی تنها فاصله ای ۴۳ دقیقه ای با ماشین را باید طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسمارت هالیدی بدروم


امکانات عالی و بی کم و کاستی که در هتل اسمارت هالیدی بدروم تعبیه شده است، اقامتی خوش و به یادماندنی را برای مسافران رقم می زند. لابی شیک و بزرگ هتل با مبلمان و تلویزیون، آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در مکان های عمومی هتل، رستوران، کافی شاپ، صبحانه، محوطه ای سرسبز با باغچه و گل ها و گیاهان چشم نواز، سیستم اعلام و اطفا حریق، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، تهویه مطبوع، استخر رو باز با صندلی هایی برای استراحت، جکوزی و پارک آبی از جمله امکانات خوب این هتل هستند. اگر می خواهید خستگی های زندگی روزمره اخیر خود را از بین ببرید و به سلامتی خود توجه کنید، به بخش اسپا هتل سری بزنید و از سونا، ماساژ و حمام ترکی و بخار استفاده کنید و روحیه خود را عوض کنید.
خدماتی که این هتل لوکس ارائه می کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، اتو، لباسشویی و تبدیل ارز. در هتل یک دستگاه فروش خودکار هم وجود دارد که می توانید خوراکی های مختلفی از آن بخرید و میل کنید. در صورتی که علاقه به قایق سواری دارید، هتل تور قایق سواری را به مسافران خود ارائه می کند. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری رفت و آمد کنید. امکان اجاره ماشین هم در هتل اسمارت هالیدی وجود دارد. کارکنان مجرب این هتل که به زبان های انگلیسی و روسی، علاوه بر ترکی مسلط هستند با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر جهان هستند.

اتاق های هتل


در هتل شیک و با کیفیت اسمارت هالیدی تعداد ۱۵۰ اتاق قرار دارد که اتاق ها در انواع مختلف استاندارد و خانوادگی هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن یا تراس هستند. اتاق های خانوادگی ۱+۱ در این هتل به تعداد ۶۰ اتاق هستند و تعداد اتاق های خانوادگی ۲+۱، ۱۰ اتاق است؛ همچنین اتاق های استاندارد این اقامتگاه ۸۰ اتاق است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل اسمارت هالیدی بدروم، تجهیزات و وسایل مناسبی فراهم شده است تا مسافران در طول اقامت خود کمبودی نداشته باشند و اقامتی آسوده و دلپذیر را داشته باشند. امکانات اتاق ها شامل این موارد است: مبلمان، میز، صندلی، یخچال، تلویزیون، مینی بار، کمد لباس، آباژور، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام با دوش، دمپایی، وسایل بهداشتی و سیستم اطفا حریق. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن نیست اما می توانید از محیط تعبیه شده مخصوص آن در هتل استفاده کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل با امکانات تفریحی شگفت انگیزی که دارد هرگز احساس بی حوصلگی نمی کنید؛ زیرا می توانید از استخر و سرسره آبی در فضای باز هتل استفاده کنید و یا بر روی صندلی های راحتی کنار استخر استراحت کنید و یا پشت میز و صندلی های محوطه بنشینید و عصرانه ای را در هوایی تازه و مطبوع میل کنید. هتل اسمارت هالیدی بدروم میز پینگ پونگ هم دارد که در کنار همراهان خود بازی کنید، لذت ببرید و اقامتی خاطره انگیز را داشته باشید.

رستوران هتل


در رستوران هتل اسمارت هالیدی بدروم در فضایی دلنشین و دنج انواع خوراک های ترکی را سفارش دهید و همچنین در کافی شاپ هتل در کنار خانواده و همراهان خود ساعات خوشی را سپری کنید و خاطرات دلچسب و فراموش نشدنی را برای خود به یادگار بگذارید. در هتل ظرف میوه هم ارائه می کنند.

فاصله هتل اسمارت هالیدی بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ساحل بیتز: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه میندوس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوآسیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بودروم: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است