search
menu

هتل Sky Life Resort Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Sky Life Resort Bodrum
معرفی هتل اسکای لایف ریزورت بودروم
اتاق های هتل و امکانات موجود
امکانات تفریحی هتل
سایر امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل اسکای لایف ریزورت بودروم تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر

هتل Sky Life Resort Bodrum


کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران همیشه یکی از محبوبترین مقاصد خرید بلیط هواپیما و سفر برای ایرانیان محسوب می‌شود. اکثر شهرهای کشور ترکیه در نزدیکی دریای سیاه واقع شده اند و این امر هم یکی از دلایل مهم محبوبیت ترکیه در میان گردشگران و توریست‌ها از کل دنیا است. شهر بودروم ترکیه که یکی از شهرهای پرطرفدار برای گردش و تفریح توریست‌ها است. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه های متنوعی در بودروم مشول بکار و فعالیت هستند. در این مطلب قصد داریم تا هتل اسکای لایف ریزورت بودروم را به شما معرفی کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل اسکای لایف ریزورت بودروم


هتل SKY LIFE RESORT Bodrum یک هتل ۴ ستاره در شهر بودروم است که در فاصله ۵۰ متری دریای اژه در خلیج گومبت واقع شده است. هتل اسکای لایف ریزورت بودروم یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل‌های شهر بودروم محسوب می‌شود که با ماشین فقط ۵ دقیقه تا مرکز شهر بودروم فاصله دارد. از نظر مهمانان هتل اسکای لایف ریزورت بودروم با کارکنان خوش رفتار و محیط تمیز هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر بودروم بحساب می‌آید.

اتاق های هتل و امکانات موجود


اتاق‌ها در هتل اسکای لایف ریزورت بودروم با استفاده از بهترین لوازم و تجهیزات و مشاوره طراحان معروف ترکیه طراحی و ساخته شده‌اند. نمای دید اکثر اتاق‌ها رو به دریا و سواحل بودروم است. بدین ترتیب شما در زمان استراحت خود از تماشای منظره دریا لذت خواهید برد. همچنین کف اتاق‌ها پارکت است. اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، حمام و لوازم بهداشتی اختصاصی، سشوار، یخچال و قهوه ساز برخی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل اسکای لایف ریزورت بودروم هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل اسکای لایف ریزورت بودروم امکانات تفریحی جذابی را برای مهمانان خود تدارک دیده است که از این میان می توان به دو استخر روباز اشاره کرد. استخر روباز هتل اسکای لایف ریزورت بودروم برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. در کنار این استخر اغذیه فروشی هم مشغول به ارائه خدمات و اسنک‌ها است.
وقتی که از شنا و آبتنی خسته شدید می‌توانید روی صندلی‌های مخصوص آفتابگیر که در کنار استخر قرار دارند با میل کردن آبمیوه تازه از سفر خود به بودروم و اقامت در یک هتل ایده‌آل لذت ببرید. استخر کودکان هم برای بازی و سرگرمی فرزندان دلبند شما طراحی و ساخته شده است و کودکان می‌توانند لحظات خاطره انگیزی را با بازی در این استخر سپری نمایند.

سایر امکانات و خدمات هتل


صبحانه رایگان، ساحل دریا، قایقرانی، پارکینگ رایگان نزدیک هتل و در فضای باز، اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل، رستوران، وعده‌های غذایی مخصوص بچه‌ها، میان وعده، غواصی، بیلیارد، دارت، حمل و نقل فرودگاه، کرایه ماشین، تاکسی سرویس، محل نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و خدمات اتو از جمله امکانات موجود در هتل اسکای لایف ریزورت بودروم هستند.
همچنین وعده ها ناهار و شام بصورت بوفه و منوی آزاد برای مهمانان هتل اسکای لایف ریزورت بودروم سرو می‌شود. وجود امکانات رفاهی مناسب برای مشاغل تجاری شامل میز تحریر، روزنامه‌های مجانی و تلفن هم دلیلی شده است تا مهمانان بیشتر جلسات کاری خود را در هتل اسکای لایف ریزورت بودروم برگزار نمایند.
یک مرکز خرید هم بصورت ۲۴ ساعته در هتل ریزورت بودروم مشغول بکار است که شما می‌توانید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود از این مرکز خرید تهیه نمایید. انواع صنایع دستی ترکیه و عطرهای خوشبو می‌توانند از بهترین سوغات ترکیه باشند که برای عزیزان خود از این مرکز خرید تهیه می‌نمایید.

فاصله هتل اسکای لایف ریزورت بودروم تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر


فاصله هتل تا دروازه مایندوس: ۲۰ دقیقه
فاصله هتل تا ساحل بیتز: ۲۴ دقیقه
فاصله هتل تا تئاتر باستانی بودروم: ۳۱ دقیقه
فاصله تا بودروم مارینا: ۳۴ دقیقه
فاصله تا جزیره خرگوش: ۵۰ دقیقه

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است