search
menu

هتل Sign By Ersan Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sign By Ersan Bodrum
امکانات کلی هتل ساین بای ارسان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساین بای ارسان از جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sign By Ersan Bodrum


هتل ساین بای ارسان یک مکان ایده‌آل برای دور شدن از دنیا و غوطه‌ور شدن در تجربیات جدید است. ساین بای ارسان از هتل‌‌های ۵ ستاره و لوکس شهر بدروم به شمار می‌رود. شهر ساحلی بدروم در حاشیه دریای اژه قرار دارد و از مهم‌ترین شهرهای گردشگری ترکیه است. با اقامت در ساین بای ارسان به راحتی می‌توانید از سواحل بودروم و دیگر جاذبه‌های دیدنی بدروم بازدید نمایید. علاقه‌مندان گردشگاه‌های ساحلی، با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانند به بدروم سفر نمایند. هر آنچه برای یک سفر ایده‌آل لازم است در Sign By Ersan Bodrum موجود است. این هتل زیبا که در میان درختان نخل قرار گرفته، دارای یک ساحل خصوصی است. انواع سرگرمی‌ها از جمله تفریحات آبی در هتل ساین بای ارسان برای مهمانان تدارک دیده شده است. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای دونفره است. همچنین، می‌توانید به یکی از پارک های آبی بودروم بروید و اوج هیجان را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ساین بای ارسان


در هتل ساین بای ارسان امکانات و خدمات رفاهی در بالاترین سطح کیفی به مهمانان ارائه می‌شود. این هتل پنج ستاره مخصوص بزرگسالان طراحی شده است و حداقل سن برای پذیرش ۱۸ سال است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان، چک‌این/اوت خصوصی و چک‌این/اوت سریع ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای و مجرب هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی خاطره‌انگیز برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی، ترکی یا آلمانی می‌توانید با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است هتل ساین باری ارسان بودروم برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. امکانات دیگر این هتل شامل فکس، فتوکپی، سالن همایش، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات و آسانسور است. با خدمات اجاره خودرو، رانندگی در شهر و بازدید از جاهای دیدنی بودروم برایتان فراهم خواهد شد. لازم به ذکر است خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری، اتو و پرس شلوار بهره‌مند شوید. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم است که در 31 کیلومتری هتل قرار دارد؛ سرویس شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


واحدهای اقامتی هتل ساین بای ارسان دارای طراحی داخلی مدرن هستند و با اثاثیه‌ی زیبا چیده شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دلوکس، سوئیت‌های Knight، Bishop، Rook و Presidential است. برخی از واحدهای اقامتی دارای تراس هستند و چشم‌انداز زیبایی از دریای اژه از آن‌ها مشاهده می‌شود. مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی بخشی از امکانات داخل واحدهای اقامتی هستند. حمام اسپا از امکانات لاکچری است که در بعضی از سوئیت‌ها موجود است.

امکانات تفریحی هتل


هتل ساین بای ارسان با ساحل خصوصی زیبایش تعطیلاتی سرشار از درخشش دریای اژه برایتان خلق می‌کند. باغ زیبای هتل با درختان نخل احاطه شده و محیط جذابی برای پیاده‌روی است. این هتل لوکس دارای استخر روباز و فصلی است. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. صندلی‌های آفتاب‌گیر، چترهای آفتاب، حوله و انواع نوشیدنی در کنار استخر موجود است. برای لذت‌بخش‌تر شدن سفرتان، سری به مرکز اسپای هتل بزنید تا از انواع خدمات تندرستی از جمله ماساژ برخوردار شوید. باشگاه ورزشی، اتاق بخار، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات این مجموعه هستند. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، پخش فیلم، تورهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و انواع ورزش‌های آبی تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


هتل ساین بای ارسان دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان نمایید. این هتل دارای چندین رستوران باکیفیت است و مهمانان را از پیدا کردن رستوران خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند. Olive Restaurant & lounge Bar منظره زیبایی از دریای اژه را به نمایش می‌گذارد. این رستوران برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام غذاهای محلی درجه یکی ارائه می‌کند. ساعت کاری Turquoise Restaurant & Bar از ساعت ۱۱ تا ۱۸ است، انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی در این رستوران موجود است. برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی به Turquoise Restaurant & Bar سر بزنید. این رستوران دنج از ساعت ۷٫۳ صبح تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی به مهمانان است. چهارمین رستوران این مجموعه Sign Beach Bar & Restaurant نام دارد و انتخاب خوبی برای انواع اسنک است.

فاصله هتل ساین بای ارسان از جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل آکان: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله از ساحل گومبت: ۵ کیلومتر
فاصله از قلعه بودروم: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است